Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poess91 schreef:horserider22 schreef:Is er toevallig nog een fotograaf die interesse heeft mee te gaan naar een fotomeeting 4 februari in de middag? De meeting vind plaats in de soesterduinen.
Wat voor modellen zijn er?
xTiffani schreef:Morgen ben ik rond half 3 in Apeldoorn Het Leesten met mijn Husky. Iemand zin in een gezellige wandeling of een shoot?
Moet voor een gesprek op school in Wageningen zijn, dus wil graag ergens gaan wandelen. Een locatie tussen Wageningen en deventer mag ook. Dan heb ik mijn husky bij me.
borstnoot schreef:Ook te ver weg voor mij helaas.
Iemand die 2 februari vrij heeft en voor mijn lens wil staan? (een loveshoot bijv. vind ik ook leuk!)
Ik kan gratis met het OV reizen.
8nnemiek schreef:Zijn er hier toevallig nog modellen en fotografen die in Zuid/Midden Limburg wonen? Het lijkt me leuk om met een klein groepje binnenkort eens een middag naar de Brunsummerheide of naar de Meinweg (herkenbosch) te gaan.
Ik zat te denken aan een of twee fotografen, en twee of drie modellen. Dat mogen wat mij betreft paarden of honden zijn.
Ik heb zelf sinds kort een semi-professionele videocamera en wil graag wat montages maken voor mijn portfolio.
En daarnaast kan ik misschien mijn drone meenemen.
Ushanka schreef:Ik kan voor volgende week een minifotoshoot inplannen. Iemand hier met een leuke hond die tijd en zin heeft? Omgeving Zuid-Holland. Klik hier voor mijn portfolio.
Ik heb eventueel ook twee modellen tot mijn beschikking. Misschien leuk om met een fotograaf of twee die zelf ook een hond heeft/hebben af te spreken, om dan elkaars dieren te fotograferen. Hebben we zowel portfoliomateriaal als leuke foto's voor onszelf.![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ushanka schreef:DohoShots schreef:Welke omgeving in zuid holland precies?
Rotterdam, al vind ik een stukje reizen niet erg.