Ik moet eerlijk zeggen dat mijn financiële situatie niet binnen een maand opgelost is. Dus ja. Om mij wordt het de volgende maand al, maar kan uk dus nog steeds niet mee. Echter is dat niet een probleem hoor, maar is maar net wat jullie willen. Ik zou zeggen als Diede gewoon een dstum noemt dan passen we de lijst aan met wie wel kan wie niet. Maar lijkt me goed het in een nieuw topic te doen
Nou, ik vind t niet echt eerlijk als zij een datum noemt en degene die dan niet kunnen hebben maar pech. Lijkt me het eerlijkst als we een aantal datums krijgen en dan de datum kiezen waarbij t grootste aantal mensen kunnen.. of denk ik nu gek?
Dat was het idee ook. Maar als jullie het zo snel mogelijk willen moet een van ons kunnen. Dus sowieso ik kan de komende maand(en) niet, dan moet diede sowieso kunnen. Alleen denk wel dat we onderdaad gezamenlijk een nieuwe datum moeten kiezen.
Zo even overleg gehad met de dames en ik help ze even een beetje op weg. Ik heb een datum prikker gemaakt die je (als het goed is) via de link kunt invullen. We gaan voor de datums waarop de meeste kunnen. Ik wil tot het weekend wachten met prikken. Dus vul hem zo snel mogelijk in! Dan hebben we ook zo snel mogelijk een datum.