Ik zal even toelichten waarom er nog steeds niks is. Ten eerste, ben op dit moment op vakantie, tentweede ik heb het onwijs druk met school, ik ben de 30e weer thuis en moet vanaf dan eerst even alles focussen op school etc, ik moet een enorm werkstuk dat meetelt voor mn examenjaar maken en nog 2 andere verslagen + opkomende toetsweek en ben dit jaar al blijven zitten dus zijn mijn ouders een stuk strenger en snap dat ook wel sorry hiervoor, ik doe mn best, ik heb het alleen wat drukker dan verwacht! Mijn excuses!
Nog niet gehad, maar wel een hele hoop dingen zijn nu afgerond voor school Ik probeer zo vaak mogelijk te werken aan de foto's, maar dat gaat toch wat minder makkelijk dan gedacht Wanneer ik zeker een aantal paarden af zal hebben, is donderdag, dan heb ik een studiedag!
Toetsweek is net voorbij, van het weekend mee aan de slag. Eindelijk tijd, nogmaals sorry! Maar omdat het allemaal zo lang duurt krijgen jullie een actie als jullie eventueel willen nabestellen
Joey, hoe lang gaat het nog duren ongeveer ? Het duurt wel erg lang namelijk ..
Joey
Geplaatst: 16-03-14 21:20
Ik had gehoopt dat ik foto's had kunnen plaatsen nu en heel eerlijk ontweek ik dit topic een beetje ivm schaamte
Het is inderdaad al véél te lang geleden, ik ben het door allerlei dingen een beetje vergeten.. Er is wat gaande in mijn privé leven wat op het moment even voor gaat.. Ook ben ik mijn motivatie een beetje kwijt en dat is best lastig Er zitten gewoon flink wat grauwe foto's bij en bij het nabewerken word het niet veel beter.. Ik voel me erg schuldig en weet dat dit absoluut niet de bedoeling zou moeten zijn en onwijs onbeleefd en asociaal is..
Ik denk dat ik de foto's binnenkort ga bewerken en sommige foto's laat ik anders de touwtjes wel aan (niet bij losgooi ) en kunnen met het nabestellen eraf bewerkt worden
Grote excuses, hopelijk begrip, ookal snap ik jullie best!
Edit: Ik vind het ook heel spannend om dit te plaatsen en ben ook best bang voor reactie's dusja
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar je foto's. Goed dat je dit bericht hebt geplaatst. Het is wat mij betreft helemaal niet erg om langer te wachten. Er kan iets tussen komen. Als ze nog maar komen ben ik blij.
Deze week worden ze (eindelijk) afgemaakt en ik heb voor iedereen een leuke verassing, aangezien ik mijn foto's niet echt goed gelukt vind én omdat ik vind dat het écht heel lang heeft geduurd ( ), bied ik iedereen een gratis fotoshoot aan exclusief reiskosten, tenzij het in de buurt is Ik voel me namelijk onwijs schuldig en moet volgende keren even beter plannen