staan er al foto's ergens op een site ofzo? ben benieuwd! over 2 weken verhuist Jessy van peuterspeelzaal en wil als afscheidscadeau iets met een foto van hem doen (kleine cakejes met een foto erop:) dus als ik optijd een leuke foto van jullie heb kan ik hem nabestellen:)heb tot nu toe 4 foto's gezien van Jessy. van Amy, Lynn, Angelique en Erna:)En die zijn al super!!
Heee Meiden, Amy en Thijs zijn weer bekomen hoor van hun dagje uit. Ze hebben het "spelen" erg leuk gevonden. Ik krijg echt de ene leuke en lieve reactie na de andere van mensen uit onze omgeving. Ze zijn allemaal erg onder de indruk van de prachtige foto's die ik al vol trots heb laten zien aan iedereen. Van opa's en oma's en ooms en tantes zijn er al vragen naar afdrukken. Een beter compliment dan dat kan ik jullie toch niet geven! Neem rustig jullie tijd al de foto's op een rijtje te krijgen. En als jullie zover zijn dat we kunnen bestellen hoor ik het wel. Nogmaals onze dank!
Ja klopt, louize (al word ze soms ook wel elise genoemd, geeft niet, daar reageert ze net zo slecht op ) Wat kan ze toch lekker serieus kijken hè. M'n droppie! Super leuk ook leuk om de verschillende effecten te zien. Rustig aan hoor ik snap best dat jullie zoveel kinderen niet in een week klaar hebben, ik wacht hier weer rustig in meeleesmodus af.