Middag groep met mijn camera.... Ik hoop vanavond even te kunnen zitten, maar de komende 3 dagen zit ik volop in het gras. We moeten morgen inkuilen, dus het is druk druk druk.
gr_roos
Geplaatst: 09-07-13 12:33
Escalutia schreef:
Middag groep met mijn camera.... Ik hoop vanavond even te kunnen zitten, maar de komende 3 dagen zit ik volop in het gras. We moeten morgen inkuilen, dus het is druk druk druk.
Dat had je inderdaad al aangegeven, maar je hebt er mooi weer bij
NathalietjeB
Geplaatst: 09-07-13 12:35
haha ik had t al gelezen lizet op fb ... is t niet makkelijker om de foto's op die ene link te zetten van die kennemerduinen want die was nu ongebruikt leeg of even een nieuwe aanmaken voor heiloo of is dat al gedaan? ?? ik weet niet meer wie die nou poste...maar is t niet makkelijk om daar alle foto's van alle modellen in te zetten?? of hier op bokt te posten en dan per model gewoon de 15 foto's van de fotograaf?? of iets om nou voor elk model een nieuw topic te maken is ook zo stom
Escalutia
Geplaatst: 09-07-13 13:09
Dat forum had supermatic volgens mij gemaakt. Ik wil ander wel even een nieuwe aanmaken voor heillo
Grasjes liggen nu lekker te drogen
NathalietjeB
Geplaatst: 09-07-13 13:13
Escalutia schreef:
Dat forum had supermatic volgens mij gemaakt. Ik wil ander wel even een nieuwe aanmaken voor heillo
Grasjes liggen nu lekker te drogen
denk dat het wel handig is idd even een nieuwe aan te maken voor heiloo dan
Escalutia
Geplaatst: 09-07-13 13:27
Neem mij niet kwalijk als er spellingsfouten in staan. Ik heb van alle modellen een topic gemaakt. Als de fotgraven dan hun foto's in een bericht eronder zetten blijft het overzichtelijk Ik weet natuurlijk niet zeker of je alle foto's in een post kunt plaatsen, maar dat is even uitproberen. Ik heb dit namelijk ook nog niet eerder gedaan. http://fotomeetingheiloohetmaalwater.forummaken.nl/
Gave foto's Chernique! Zijn goed gelukt en wat een mooie verzameling zo!
Wat balen trouwens van je actiefoto's. Hoe heb je je focuspunt ingesteld? Alleen het centrale punt / ander vast punt of op variabel? Het lijkt haast wel of hij steeds een verkeerd scherpstelpunt heeft gepakt. Kun je dat terugvinden in je fotobewerkingsprogramma? (AF-point)
Of stond je lens per ongeluk op manueel scherpstellen tijdens de losgooifoto's?
Ik ben gister begonnen met Milk en Roy, maar moest weg dus niet af kunnen maken. Vandaag werken en paard doen, maar vanavond hopelijk weer even tijd hier voor.
Escalutia
Geplaatst: 09-07-13 14:19
Sorry Leo en Chernique Zodra de paarden iets te ver stonden vond ik dit erg leuk om uit te proberen. Deze zijn wel op het goed punt scherp gesteld
Leuke groepsfoto zeg! Zet jij deze foto's ook op Facebook? Je mag me taggen hoor.
Chernique
Geplaatst: 09-07-13 15:49
Wat fijn om positieve reacties te lezen over mijn foto's @leo: zal nog eens kijken! Heb m op al servo staan maar moet thuis even goed alles langs gaan. Volgens mij stond e niet op manual hoor! Focuspunt ga ik vanavond nakijkn. ahh leuk die fotografen in actie! Die had ik nog niet! echt leuk! Groepsfoto is ook goed gelukt, en dat met telelens toch haha. Ik heb de andere groepsfoto!
Sorry voor mn hakkelige berichtje en sorry als ik wat vergeten ben! Zit even snel op mn mobiel op mn werk
NathalietjeB
Geplaatst: 09-07-13 16:26
heeft iemand al de groeps foto van de ochtend die we even rap moesten maken??
zijn er hier trouwens ook fotografen die aanwezig zijn met de landbouwdag in alkmaar dit jaar??
en lizet leuk juist die foto's van de fotografen vind dat ook altijd wel wat hebben tijdens fotoshoots beetje van die behind de scenes foto's
Ik wil ze ook op facebook zetten. zetten In iedergeval alles wat naar mijn mening mooi is zal ik ook op het forum zetten. Van de middag groep zal ik niet van ieder model foto's hebben, maar mochten er goede tussen zitten dan plaats ik die ook.
Mocht iemand een foto in orgineel willen dan kun je mij berichten. Ik hoef er namelijk niks voor te hebben, maar wil niet zomaar foto's met andere erop los op internet zetten
NathalietjeB
Geplaatst: 09-07-13 19:56
dames t bordje was trouwens wel weg gehaald dat ik er maandag ochtend 8 uur langs reed