Gaaf hoor marlies, krijg je die met connor net iets donkerder? DIe lijkt wel erg licht EN ik sta er ook nog wel redelijk op
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 06-07-13 18:27
Cyn, de inlogcodes doen het niet? Dezelfde als de vorige keer toch?
Em, ik zal even kijken. Edit: dan wordt de achtergrond veel te donker. Dat plekje onder de boom was toch niet zo handig.
jenne
Geplaatst: 06-07-13 18:29
Gave foto's al!
Ik ben net thuis. Eerst nog even naar stal geweest om Yasmin en de paaltjes terug te brengen. Even gezeten nog daar en nu is het eerste kaartje aan het importeren. Weet niet of ik vanavond nog ga beginnen met de foto's. Mijn hoofd knalt uit elkaar en mijn oog doet nog steeds vervelend
In de auto was het iets beter, maar nu begint het weer volop helaas. Gaan nu ook even de kinderen op bed liggen, misschien dat ik dan ook even ga liggen.
Anoniem
Geplaatst: 06-07-13 18:41
He wat vervelend, hopelijk is je oog ook gauw beter. Lekker zelf ook even gaan liggen hoor! Bedankt allemaal voor de gezelligheid en inzet, en natuurlijk vooral Cyn voor de goede organisatie
Wat een prachtige foto's plaatst iedereen al, wauw. Ik probeer van iedereen ook gauw één voorproefje te laten zien. Hier even de eerste twee!