Leuke foto's Is er al een groepsfoto (van modellen en fotografen) gereed? Ben niet nieuwsgierig ofzo
Loeky01
Geplaatst: 14-04-13 21:21
NatassJa schreef:
Jikkeee schreef:
Nu niet meer zo stil
Droog!
Sorry heel flauw
Loop heeeel hard te stoeien met mn bewerkingen... Wat doen jullie precies? Zal zo even voorbeeldje laten zien waar ik tegen aan loop. Ze kijken gewoon niet fijn weg ;s
Ik heb de smaak nu echt te pakken met mensen fotograferen! Vind het steeds leuker worden!
Zei "vroeger" altijd, dat ik er geen reet aan vind. Maar toch wel erg leuk! Is nu de 3e keer, hoop dat er nog meer volgen! Vind alleen de aansturing nog lastig. Heb het perfecte plaatje altijd in m'n hoofd, maar weet niet echt hoe ik het moet overbrengen.
Dankje . Weet jij overigens wat er mis ging bij de eerste, of blijft het een raadsel ?
babli
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-13 21:52
Ik vind ze tot nu toe allemaal erg leuk! Maar ben stiekem zo ongeduldig haha ben ook erg benieuwd naar de Levitation foto's
Marit
Geplaatst: 14-04-13 21:53
Ik vind er zelf niets mis mee hoor! Ik vind het zelf jammer dat de hele achtergrond ook haarscherp is, dat maakt de foto wat druk. Maar verder is die ook hardstikke leuk!
lovelanga
Geplaatst: 14-04-13 21:54
Marit, mogen ze trouwens gebruikt worden voor op mijn fb?gewoon met je sitenaam er bij op natuurlijk!
Deze vraag geldt overigens ook voor de andere fotografen