Zie nu al hele leuke foto's voorbij komen zeg, die paarden van de middaggroep waren ook echt mooi zeg als ik die groepsfoto zo zie
Je mag zeker trots op die foto zijn Maar de rest ook op de andere foto's!!
JorisDy
Geplaatst: 06-04-13 17:54
Gaaf! Jammer genoeg was die bij ons moe. Hm zie net dat ik echt beter op mijn compensities moet letten. Heb soms ontzettend veel ruimte over op de foto die me stoort. Nu kan ik dat natuurlijk bijsnijden, maar ik weet niet zo goed wat dan hte juiste formaat is. Ook voor een eventuele afdruk. Iemand die dit mij wil/kan vertellen? Denk dat de meeste wel soms iets eraf snijden toch?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 06-04-13 17:55
Dominique heeft de groepsfoto van de ochtend op haar FB gezet! Jullie mogen haar ook toevoegen, zal hem zo even voor haar hier plaatsen. (Download ik hem dus wel van haar FB, kwaliteit zal dan stuk minder zijn maar dat is dan niet haar schuld!! )
Ik ga trouwens de volgorde af in dat ik ze gefotografeerd heb...dus eerst Brenin afmaken en dan naar Boots.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 06-04-13 18:07
Ik ga van ieder paard even minstens 1 portretfoto doen vanavond. Straks even uurtje liggen, nogal hoofdpijn.. Dan misschien weer verder en anders morgen.
Moonfight
Geplaatst: 06-04-13 18:08
Ik zie al leuke foto's voorbijkomen! Ik ben nog niet echt tevereden met mijn foto's helaas... Hier de eerste van mij.
En ik wil er meestal zo veel mogelijk plaatsen. Denk niet dat de modellen het erg vinden als we gaan spammen hoor. Maar ik zal het op max 5 per model houden en de rest komt in het album op mijn fotografie pagina.