Allereerst werkelijk er komen geweldige foto's voorbij jullie hebben de paarden met hun beste beentje voor erop gezet Toppie en nu ben ik ook heel erg benieuwd naar de foto's die nog moeten komen daar ik ook eigenlijk wil wachten op alle foto's om daarna een mooi topic aan te maken Tuurlijk heb ik op mijn FB al diverse staan
Dat zijn mooie fotos geworden, en de zon die op sommige foto's zo mooi door de toppen van haar manen schijnt. Wauw En die rij foto' s zijn ook stoer gewordem.
Moet nu Reem en Vosseman nog en dan ben ik ook klaar. Zal als ik klaar ben ook alle foto's even weer een link van online gooien & van alle paarden een foto spammen
(Heb nu even 2 week vakantie dus kan nu ook mooi doorwerken )
Alle paarden staan door elkaar *zucht* stomme photobucket... Maar goed, iedereen zijn haar eigen paard vast wel herkennen
Helaas had ik maar weinig gelukte foto's van Vosseman Sorry daarvoor... Anders had ik ronduit slechte foto's moeten plaatsen, puur om aan aantallen te komen...
Set_Elkol
Geplaatst: 29-04-13 10:47
Mooi! Ik heb ze nog even gauw erbij gezet in mijn net nieuwe fototopic want het kon nog Ik zag al dat de foto's door elkaar stonden maar ze zijn wel heel leuk
Ach, mij lukt het ook nooit om meneer de Vosseman mooi op de foto te krijgen, dus ik ben al heel blij met wat jullie voor elkaar hebben gekregen. Alle oren staan er op, alle benen staan er op. Hij kijkt de goede kant uit. Ik ben er echt heel blij mee. De foto waar op hij aan komt 'stormen' vind ik zo mooi. Thuis krijg ik het commentaar dat meneer paard gewoon gesteld is op zijn privacy. En dus niet op de foto wenst te komen.
Nou, het kwam vooral door het licht van de ochtend denk ik (mist/bewolkt).. een meer ervaren fotograaf kan daar prima mee uit de voeten, maar ik als beginner weet nog niet goed wat ik ermee aan moet
Maar het is een goede leer... Je moet ergens beginnen
nobje
Geplaatst: 29-04-13 11:11
Wat een ontzettend mooie foto's zijn er bij geplaatst. Ik moet er nog eens even goed voor gaan zitten. Want ik zag bij iedereen wel foto's die ik erg mooi vind.
Nu alleen nog de foto's van Evelien en Femke ? Of komen er nog meer ?
nobje
Geplaatst: 29-04-13 11:14
Volgens mij moet je ook een beetje geluk hebben of een paard zich op dat moment een beetje laat zien of niet... En ik vind dat er al erg mooie foto's van de vosseman voorbij zijn gekomen.
Zo is bokt toch wel een extra feestje ha ha ha ha
Laatst bijgewerkt door nobje op 29-04-13 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Set_Elkol
Geplaatst: 29-04-13 11:16
volgens mij inderdaad Evelyn en Femke, en Marielle misschien? en van SS fotografie, is dat Suus?
Ga nu de foto's van Vosseman doen. Dit is de laatste. En daarna zal ik linkjes plaatsen van alle paarden.
Mariska, misschien een tip. Ik heb een verzamelalbum van de meeting gemaakt & daarbinnen heb ik albums per paard aangemaakt Heb gewoon elke keer als ik een album klaar had de foto's van 1 paard geupload. Vind ik wel fijn werken. (maarja dan kun je niet alle foto's tegelijk bekijken)
Mar_X
Geplaatst: 29-04-13 11:20
Mijn foto's moeten inderdaad ook nog komen, ik hoop dat ik ze vanmiddag allemaal klaar heb!
Ook ik ben nog schuldig aan het achterhouden van foto's! Helaas geen vakantie en er komen steeds dingen tussendoor, maar mijn doel is vanavond verder werken en morgen alles klaar te hebben!