oliebol zeg, ik schrik net wakker Danique en Magda ik ben 10minuutjes later...
Ketly
Geplaatst: 02-06-13 08:39
Goedemorgen! Denk dat het handig is dat iedereen zijn eigen schema mee neemt, als dat goed is. Ik heb nog niks gehoord van Maessie, zal haar nog even een berichtje sturen.
Als het niet kan in het weiland, dan is dit het adres waar je kan parkeren:
Hearewei 34 9104 CV Damwald
Cadaz
Geplaatst: 02-06-13 08:40
Nouja ik rij wel gewoon naar het aangegeven adres dan, zie het wel Maar hoe weten we of we er wel of niet kunnen parkeren in dat weiland?
Ik kan niet echt zelf een schema meenemen, want geen printer aanwezig.. Wel een telefoon natuurlijk.
Ketly
Geplaatst: 02-06-13 08:43
Ik weet niet welk weiland het betreft, dus dat is nogal lastig. Van die andere weet ik zeker dat het kan, maar dat is wel aan de andere kant van het bos..
Denk toch beter dat we eerst daar naar rinsumageast kunnen gaan omdat dat tot nu toe het adres was. Er zijn misschien ook mensen die dit niet meer lezen.
Dan kunnen we daar gewoon verzamelen en kijken wat we doen.
Hoeveel moeten nog een rooster hebben dan? Dan kan ik het nog snel printen namelijk.
Is goed Daisyree!
Ketly
Geplaatst: 02-06-13 08:52
Ja inderdaad. Wij zijn in de auto, dus dan kunnen we altijd nog de voorop rijden om de trailers te sturen. Eventueel kunnen we misschien nog wel daar ergens parkeren. Dan verzamelen we bij het oude adres.
Ik heb het rooster uitgeprint. Nu hopen dat ik de modellen snel genoeg ga herkennen Uhm ik rijd denk ik eerst naar Rinsumageest, weet eigenlijk niet wat dichterbij is. Dus gewoon in Rinsumageest verzamelen?
Ketly
Geplaatst: 02-06-13 08:57
Zou je een stuk of 3 uit kunnen printen? Als alle fotografen sowieso eentje hebben, is het handigst. Ik print nu snel nog mijn eigen uit, maar inkt is helaas bijna op.
Top dames. Ik rij gewoon eerst naar Ritsumergeest. Onze fotografenauto's kunnen natuurlijk wel gemakkelijker ietsje verderop staan dan de auto met trailers, die nemen ook een stuk meer ruimte in beslag.