Ook een PB van Vendel ontvangen, ze kan hier nog niet reageren:
Citaat:
Ik ben ook bekend in deze regio. Ik zou ook uitwijken naar de haringvlietdam, hellevoetsluis, nu bekend is dat de mountainbike race op de 2e slag is. Het ruiterpad op rockanje kan en mag je niet afsluiten. Het is een redelijk druk bezet ruiterpad. Dat ruiterpad in oostvoorne ook, overigens.
Het pad bij de dam is maar kort en kan wel afgezet worden bij voldoende mensen. Ook is er een deel met duinen waar je met het paard in mag. Hellevoet heeft zeker voor het parkeren veel meer plek, is gratis en niet ruiters kunnen makkelijk op het strand. Bij de 2e slag moeten ruiters en wandelaars gescheiden het strand op. Wanneer je het paard aan xe hand hebt, kan je eigenlijk niet fijn het strand op. Verder zijn er idd werkzaamheden aan het ruiterpad om deze uit te breiden, maar die liggen nu stil omdat er een vergunning nog niet binnen is. Hoe dat eruit ziet weet ik eigenlijk niet.
Verder kan het zijn dat je op de 2de slag moet betalen voor het parkeren. Normaal is dat buiten het badseizoen niet, maar met de race weet ik het niet. Hellevoet is altijd gratis. Ook bij hellevoet is er een groot recreatiegrasveld waar we mogelijk wat mee kunnen met losgooien, als het hoekje op het strand niet kan. De zoete kant kan je ook gebruiken
We wachten even biaamber af, kijken hoe het eruit ziet.