Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rumpleteaser schreef:Fantabulouss schreef:Het is de bedoeling dat je gewoon je 5 tot 10 beste foto's in het klein aan de modellen levert toch ?
Volgens mij was dat inderdaad de deal
AnneXxX schreef:Ja maar ik dacht: dan kunnen de modellen zelf kiezen uit mijn ruimere selectie, dan maak ik die netjes en krijgen ze degene die ze zelf ook het leukst vinden alsnog. Het was ook niet mijn bedoeling dat de foto's van oypo ergens voor gebruikt zouden worden, puur en alleen om het model zelf te laten kiezen. Maargoed, als jullie zeggen dat ik er zelf 5 à 10 moet uitzoeken vind ik het ook goed, zeg het maar?
Rumpleteaser schreef:AnneXxX schreef:Ja maar ik dacht: dan kunnen de modellen zelf kiezen uit mijn ruimere selectie, dan maak ik die netjes en krijgen ze degene die ze zelf ook het leukst vinden alsnog. Het was ook niet mijn bedoeling dat de foto's van oypo ergens voor gebruikt zouden worden, puur en alleen om het model zelf te laten kiezen. Maargoed, als jullie zeggen dat ik er zelf 5 à 10 moet uitzoeken vind ik het ook goed, zeg het maar?
Ik heb geen voorkeur, wat voor jou het prettigste is
_Lisaa_ schreef:mag ik even vragen wat de bedoeling is met de foto's,
krijg je de 5 tot 10 foto's gratis gestuurd en mag je die dan zelf met toestemming uitprinten voor thuis in je kamer of weet ik t wat,
of is ht de bedoeling dat je ze nabesteld en dan geld over maakt ofzo?
dit is mijn eerste meeting geweest dus ik weet niet zo goed hoe dat gaat hihi
Marit schreef:Ik kies eerlijk gezegd altijd zelf.. Hoe wil je de modellen laten kiezen dan?