Is het trouwens ver lopen vanaf de parkeerplaats? Voor mij geen probleem en de honden ook niet Maar mijn vriend kan op zijn ander half been geen vijf km lopen
Gypsy je kan je vriend eerst achter aan afzetten en dan terug met je auto naar de parkeerplaats, want volgens mij mag je daar achter aan officieel niet parkeren.
Jep! heb net mijn treintijden vanaf station Noord uitgezocht Heb vanavond een etentje in Haarlem, dus wordt een kort nachtje. We rijden vanavond nog terug.
Hier wordt het wel erg donker en grauw, volgens mij gaat het zo regenen. Wanneer weten we het uiterlijk als het afgezegd gaat worden? Al blijf ik duimen voor mooi weer.
Ik zal vanavond om 20:00 beslissen of het door gaat, maar het gaat wel door denk ik hoor. Zoals het er nu uit ziet op de meeste weersites wordt het wel bewolkt, maar blijft het sowieso droog met 0% kans op neerslag..
Het is hier (op steenworp afstand van Terhorst) ook niet heel dicht bewolkt. Best te doen zo. Als het morgen ook zo wordt (lichter mag altijd natuurlijk ), kan het van mij betreft ook gewoon door gaan. Als het maar droog is, dat is het belangrijkst!
Wat herkenbaar Maar hij springt vast wel in vieze sloten?
TeSzZz
Geplaatst: 16-02-13 17:27
Dat doet ie met plezier voor je hoor Paar keer per week als het aan hem ligt, en anders is een modderig grasveld ook meer dan genoeg om zwart te worden
Als ik er morgen als een lijk uit zie Mitchel houdt een feestje van 7 tot 2 vannacht, en er blijven ook heel veel slapen (feestje is direct achter mijn hoofd) en vandaag de hele dag op de huishoudbeurs rond gelopen, en nu onderweg naar huis, gelukkig