Zo weer lekker thuis het was leuk. Potret was niet Shah quille zijn ding maar los vond hij er leuk onder het zadel zo altijd braaf maar ook daar had ie na een tijdje geen zin meer in het was mooi geweest en dan vond ik ook. Ik ben en blijf trots op mijn kanjer en ik hoop dat jullie het leuk vonden om hem op de foto te zetten. Iedeen nog bedankt ik heb nog wel even gedag gezegt maar iedereen was zo druk met de volgende ploeg dat ik dacht dat doe ik nog even op het forum . Ben natuurlijk benieuwt naar de foto,s en nogmaals iedereen bedankt voor de gezelige ochtent.
Ook weer fijn thuis na eerst aliyah te hebben gewassen van Mel, die deed namelijk op afstand mee en is in de sloot gaan zwemmen
Vond het iig ontzettend leuk, heerlijk ook om al die levensgevaarlijke arabieren in actie te zien en ben vre-se-lijk trots op Nashwa, wat was ze braaf zeg...
Nou ik ben ook thuis! Vond het erg geslaagde dag, ga eerst even wat voor school doen en vanavond maar eens goed bekijken wat voor foto's ik nou eigelijk allemaal gemaakt heb
Ik ben ook lekker thuis. Ben helemaal gesloopt.. Moest in de auto vechten tegen mijn slaap. Heb 1294 foto's gemaakt maar uiteraard nog niet uitgezocht hoor haha!
De foto's zet ik nu op de pc en onder tussen spring ik even lekker onder de douche. Zal ik waarschijnlijk nog slaperiger van worden maar goed haha
Gaan jullie nu al die foto,s al uit zoeken phoe knap hoor na zoon lange dag fotograveren. Ik weet niet van een witte hengst maar als je mijn schimmel hengst bedoelt uit de eerste groep heet hij GE Shah Quille.
Astor
Geplaatst: 21-04-13 18:10
Ja u hengst bedoel ik! Dank u
Astor
Geplaatst: 21-04-13 18:17
Omdat het toch al over GE Shah Quille hadden Dan knal ik er gelijk aan gave foto tegen aan!!
Heel erg bedankt iedereen!! Wij hebben een hele leuke dag gehad. Klein avontuurtje met de jongste van het stel hoort erbij Ik ben erg benieuwd naar de resultaten
Ohhh en nu geduldig wachten op de foto's... Ben zoooo benieuwd!
Joey
Geplaatst: 21-04-13 18:59
Ik kon het niet laten om even snel 1 fotootje te bewerken en te plaatsen
Angel!
*gaat verder aan school*
cindybijl
Geplaatst: 21-04-13 19:04
iedereen +organisatie super bedankt voor jullie enthousiasme en de leuke middag!! Wat een prachtige foto's! (nu al!!!)
Elmars_Floor
Geplaatst: 21-04-13 19:10
Wij vonden na onze slechte start ook helemaal top dat we mee konden doen nog.
Helaas begon onze dag vanaf het eerste moment gewoon slecht, iets verslapen, paarden niet de trailer in, een gehele weg afsluiting waardoor het hele stuk weer terug gereden moest worden en tomtom een leuke toeristen route gaf leuk met trailer, vervolgens in alle haast kaartje vergeten te kopen voor 2 auto's betekend boete van €120 (rekenen dat maar eens op bij trailer huur, benzine geld.. dagje heeft ons totaal €200 gekost ) Paarden makeup zat ergens in de tas maar door haast niet kunnen vinden. Had variaties aan showhalsters maar niet kunnen wisselen. Dus ja.. Soms loopt het even niet hoe het moet en als je dan in zo'n flow zit kan je de rest ook vergeten. Hoop daarom op hele mooie foto's zodat het onze dag nog een beetje goed maakt. (buiten om dat we een gezellig clubje hadden en dat het het super vond om een keer deel te nemen)
Azhar was erg braaf.. Eigenlijk gewoon zoals Azhar altijd is staat hij er bij. Tis echt 100% arab maar soms vind hij zichzelf eerder een ander soort. Water is niet zijn ding maar uiteindelijk met rust er nog ingekregen. Floor heeft zich onder het zadel uiteindelijk goed kunnen laten zien. Waar ze bij losgooien de staart tussen de benen had kwam ze onder het zadel weer los.
Dus sorry iedereen dat we niet op tijd kwamen, en bedankt voor alle fotografen!
Ik vond het heel leuk vandaag en wat een prachtige paarden allemaal Nu de foto's op mn laptop zetten en dan hoop ik er snel 1 te plaatsen! Heb er geloof ik ook wel weer een stuk of 1100 gemaakt
Francien wat ontzettend balen van de boete! wij waren hier net op tijd.. Zulke dingen kunnen altijd gebeuren, waren erg gave paarden in ieder geval.