Wij hebben nog een tijdje met zijn eigenaar staan praten, het is inderdaad een Stafford maar door zijn leuke kleurtje heeft hij een andere uitstraling.
haha en nu komt het mooie marit en ik zijn het verkeerde bospad ingerend bij aankomst en kwamen hem tegen die hond helemaal wild blaffen haha, wij vragen of hij ook 10 fotografen en 5 paarden heeft gezien en toen zijn we samen opzoek gegaan haha....
Ik heb toch maar een topic gemaakt van Tanna, als straks de foto's van alle fotografen binnen zijn. Zal ik voor de laatste keer een ITP topic aanmaken van mijn prinsesje.
Die rothond hing aan Pepito zijn staart, dus je snapt dat ik hem NIET leuk vond. Jammer genoeg kon ik Pepito niet los laten, die had er wel raad mee geweten. Wel een apart kleurtje trouwens.
Malissa: je hebt de smaak van de meetings wel te pakken he? Je hebt het er maar druk mee! Ik vond "onze" meeting ook erg goed georganiseerd.
Anoniem
Geplaatst: 21-11-12 23:13
@ Fabienne; Ja haha maar die in Punthorst organiseer ik niet hoor! En ik weet ook nog niet of ik daar heen ga, ligt er een beetje wat voor modellen daar komen. Zelf ga ik in het voorjaar weer wat organiseren als het weer beter is
NienSCHaap
Geplaatst: 21-11-12 23:26
Als er in het voorjaar weer in Havelte is kom ik zeker als fotograaf
Klopt die in Punthorst heeft ook weinig modellen wat mij zo op het eerste gezicht trekt. heb der ook gevraagd om gewoon een oproep te doen anders ga ik me ook afmelden.
Omg, ik moest even goed kijken naar die foto hoe blij kunnen foto's een mens maken.
ik wil best mee doen in het voorjaar, misschien dan wel met mn 3 jarige ruin..Maar die staat ook in de verkoop dus wie weet, wil anders ook wel een keertje fotograferen maar sta toch liever model, ik heb een kleintje, en moet dan oppas zien te regelen voor de heledag..