heb deze week vakantie dus hoop deze week een groot deel klaar te krijgen. ik wil morgen de ochtend groep klaar hebben, en een start maken aan de middag
Ik ga vandaag de laatste fotos van bayro afmaken en dan ga ik geduldig afwachten of er eventueel na bestellingen binnenkomen Fijn om te horen dat iedereen blij is met de fotos die ze al hebben binnen gekregen En ben straks erg benieuwd naar eventuele topics die er gaan komen
anneliesdj
Geplaatst: 16-10-12 15:12
Je bent dan één van 2 van wie ik foto's heb gehad.
Willen de andere fotograven de foto's of linkjes ook via pb of email versturen?
Liin
Geplaatst: 16-10-12 15:20
Je had toch van Patty en mij ook? dus 3? of heb ik dat verkeerd onthouden? edit; en Yvonne ook?
Laatst bijgewerkt door Liin op 16-10-12 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Mnon1994
Geplaatst: 16-10-12 15:21
ochtend groep is klaar, krijg alleen de laatste foto´s niet geupload straks nog een keer proberen
xliisaa
Geplaatst: 16-10-12 15:21
Oh dan heb je dus nog niet veel ontvangen, Als ik klaar ben dan stuur ik je sowieso nog een pb met alle informatie en de linkjes
anneliesdj
Geplaatst: 16-10-12 15:31
Liin schreef:
Je had toch van Patty en mij ook? dus 3? of heb ik dat verkeerd onthouden? edit; en Yvonne ook?
Ik heb een pb gehad met foto's en er zijn wat foto's in het topic geplaatst maar ik neem aan dat dat alleen een 'voorproefje' was? Of heb ik wat gemist dan? Daarom ook de vraag om het via pb te doen, dan kan ik het gewoon beter bijhouden.
Liin
Geplaatst: 16-10-12 15:40
Ik heb mijn foto's in ieder geval via pb gestuurd. Touwtjes wegwerken doe ik alleen op verzoek nog meer, en voor de rest was dit alles van mij (ik heb er wel meer, maar dat zijn veel dezelfde, als je ze graag wilt mag je even pb'en ik ben namelijk ook erg druk met school )
mijn ochtend groep is klaar. die komt vanavond online. ga zo weg. en heb een begin gemaakt aan yinx die hoop ik morgen of ook nog vanavond online te krijgen
Ik wacht even alle pb's af en ga dan bestellen, dus mocht je zien dat je berichtje gelezen is, maar ik heb nog niet gereageerd.. dat komt nog! Iedereen waar ik al nummers bij opgegeven heb, die neem ik ook af....