SSDesign schreef:Hier in Uden is een heel grote heide die over een paar weken wel bloeit... Daar is geen vergunning voor nodig. Wil best wat organiseren als er een aantal zijn die deze kant op willen komen
Tuurlijk wil ik die kant op komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Hier in Uden is een heel grote heide die over een paar weken wel bloeit... Daar is geen vergunning voor nodig. Wil best wat organiseren als er een aantal zijn die deze kant op willen komen
Eeffii schreef:SSDesign schreef:Hier in Uden is een heel grote heide die over een paar weken wel bloeit... Daar is geen vergunning voor nodig. Wil best wat organiseren als er een aantal zijn die deze kant op willen komen
Tuurlijk wil ik die kant op komenMoet dan misschien alleen vervanging zoeken voor het werk, maar dat kan geregeld worden
SSDesign schreef:Eeffii schreef:Ik ben in overleg ook wel beschikbaar op een doordeweekse dag, maar ik weet natuurlijk niet of anderen dan ook beschikbaar zijn...
Ja of we moeten een keer in de buurt van Wageningen/Rhenen doen, maar weet niet waar ergens hei is (behalve in Ede)?