Nou paanie was nog redelijk wit, 1 mini poepvlek in zijn sok,maar dat spoel ik morgen wel, dr zal nog wel wat bij komen vannacht. Hij staat nu lekker met zweetdekentje
Fotografen! Het zou erg leuk zijn als jullie ook foto's maken van de fotografen in actie. Dus lekker spontane foto's als de fotografen aan het 'werk' zijn. Als iemand een leuke foto van mij in actie weet te maken ben ik bereid hiervoor te betalen.
Ik weet namelijk hoe leuk de fotograferen het vinden als ze in actie op de foto staan!
Ik wil inderdaad ook wel graag foto's van mezelf in actie, die heb ik nog niet Zal ook wel proberen wat te maken van andere fotografen, als ik eraan denk.
Spytgnieskje
Geplaatst: 01-06-12 22:19
_Rianna_
Geplaatst: 01-06-12 22:20
zin in morgen !! kaartje 1 is leeg de andere moet nog leeg . de batterij zit in de lader ! Whally is schoon , staartje ingevlochten , alles zit al in de auto . en nu wachten tot morgen ochtend .
owja Whally heeft een beschadinkje in zijn oog zie je niet maar zijn oog is dik en hij traant( lang verhaal ), maar tussen door ga ik het ook even schoonmaken. het zou idd leuk zijn als de fotografen ook op de foto gezet worden ! en natuurlijk een groepsfoto haha .