Als iemand foto's van mij wil, zou die gene dan even een PB willen doen ? Dan kan ik ze via de mail naar je toe sturen. Dan stuur ik ze gelijk allemaal zonder logo.
@Milo_ en marjan1986 jullie krijgen straks een link van wetransfer in jullie mailbox dat zijn de foto's !
_l_amanda_l_
Geplaatst: 24-02-15 15:18
Ik maak al een paar jaar gebruik van een speciaal meeting-tarief, weet niet hoe de andere fotodames daar tegenover staan...? Voor €20,- kan je het hele mapje op groot formaat krijgen, jij blij ik blij Tenzij je er maar ééntje of twee wilt bestellen, dan betaal je gewoon "per stuk".. (info op mijn site) Als je wilt bestellen, kan dat idd via pb.
Tigress
Geplaatst: 24-02-15 15:24
Oh dat vind ik eigenlijk wel een slimme Nog niet eerder over nagedacht
_l_amanda_l_
Geplaatst: 24-02-15 15:29
Is niet mijn idee, is ergens twee jaar terug bedacht op een meeting en hebben we met een clubje ons aan gehouden.. Dus jat maar raak hoor!
En nog even een kopietje van wat ik net aan Ans stuurde:
Ik wou even een huishoudelijke mededeling doen: mijn webformaat foto's zijn 960px, dat is precies de maximale maat die Bokt toestaat, dus als je ze groter zou willen plaatsen in een topic oid, moet je bij het opslaan van de foto's uit mijn picturepush-mapje, ze eerst even aanklikken, dan openen ze op een apart tabblaadje.. Dan kan je ze op het grootste formaat opslaan (als je ze rechtstreeks uit het mapje opslaat, zijn ze de helft zo groot..)
Dan blijft o.a. de kwaliteit beter bij uploaden naar een andere fotosite of FB! groetjes, Amanda
standaard in de map: 640px: na openen in nieuw tabblad: 960px:
Thnx Amanda heb net je pb gelezen idd. Had niet door dat dat zo werkte Is ook al zo lang geleden dat ik iets op bokt plaatste
silby
Geplaatst: 24-02-15 16:46
oh dat is wel een handige tip!
Misschien wel een hele domme vraag Die 20,- is voor het hele mapje,hebben jullie toen ook afgesproken voor hoeveel foto's dat dan precies is. want van Amanda heb ik bijv. wel 85 foto's en van Marinda maar 12... Ik zou er dan toch voor kiezen om er een paar uit te zoeken en te bestellen ipv allemaal zeg maar...
silby: volgens mij hadden we daar geen afspraken over.. En ik maak altijd zoveel foto's op meetings Kan me niet inhouden noch goed uitkiezen haha, en dan is Feyda ook nog zo'n knappe blonde.. (heb gewoon een zwak voor haflingers) Maar moet je idd voor jezelf besluiten hoor, je bent ons niet verplicht na te bestellen hè..
Ik doe altijd een speciaal Bokttarief, omdat ik het naar andere wel betalende klanten "niet kan maken" alles gratis weg te geven, maar aangezien meetings niet bedoeld zijn voor commerciële praktijken hou ik het bedrag wel simpel...
silby
Geplaatst: 24-02-15 19:52
oke,dat snap ik (ook dat feyda onweerstaanbaar is ) En ik weet dat ik niet verplicht ben om te bestellen,maar wil ook geen scheve gezichten, maar om nou aan iedere fotograaf 20,- te betalen is me ook weer wat te gek... Nu waren jullie maar met zijn drieën,maar bij de volgende meeting zijn er bijv. al 17 dan wordt het wel een heel duur grapje