Hier even mijn excuses... Mijn auto is gestopt met schakelen... en ik paste helaas niet meer in de vrachtwagen bij Marijse... Baal er ontzettend van, want er zijn ontzettend mooie plaatjes geschoten zie ik al!
Als er een volgende meeting komt ben ik er zeker bij!
Verder zal ik gaan genieten van de geschoten plaatjes die nog volgen!
hierbij alvast een klein voorproefje van de ochtend modellen. Kunnen de modellen mij hun email doorsturen. dan kan ik jullie een sheet sturen waar jullie 3 fotos mogen uitkiezen. Deze zal ik na bewerken voor jullie. Ik hoor het wel. ( dit is trouwens excl. de fotos die ik nu geplaatst heb )
nogmaals bedankt voor de leuke ochtend en wie weet tot de volgende keer.
enne.. lies.. ondanks de vele afzeggingen is het toch een geslaagde meeting geworden hoor En ik heb nog een foto van jouw in actie geplaatst op je fb . Ik kan hem helaas niet uploaden hier in bokt omdat het te "groot" is .
Leuke foto's stef en cool dankjewel ga gelijk kijken
Alien_Power
Geplaatst: 20-04-15 00:39
De eerste foto's van Azia had ik al eerder gepost. Hier een voorproefje van de andere modellen Hogere kwaliteit komt nog op m'n site. Staan nu wel al op mijn (prive)facebook https://www.facebook.com/lianne.deruite ... 705&type=1 . Als het goed is, is deze map openbaar.
Súper gaaf!! Iedereen ontzettend bedankt voor de fotos tot nu toe!! Ik ben stiekem ook heel erg benieuwd of er 1 leuke foto gelukt is van mij samen met Azia. Normaal ben ik degene die foto's maakt, dus een leuke foto van ons samen heb ik niet echt.
Mooie foto's hoor!! Mijn email is: marijsekrebaum@hotmail.com Mobiel (whatsapp) 0612651177 Facebook: Marijse Krebaum Ik probeer te onthouden waar elke fotograaf wat zet maar dan weten jullie mij ook te bereiken.
Voor de volgende keer Marijse niet aanvallend bedoeld. Maar wilde het toch nog even zeggen.. Maar is het niet de bedoeling om een eigen fotograaf mee te nemen naar een meeting tenzij in overleg.. Voelde me een beetje voorbij gelopen en vooral voor de fotografen die Blue fotografeerde en dat jou fotograaf ook ging bepalen hoe of wat, dat vind ik voor een meeting gewoon niet fijn en niet eerlijk tegen over de gekozen fotografen. En het verder op alleen gaan longeren enzo.. der waren nog meer fotografen die dat misschien ook wel op de foto wilde zetten van blue snapje Dus voor de volgende keer graag even in overleg! en niet rot bedoeld he!
Wegens de vele afzeggingen leek het ons niet erg dat zij ook foto's zou maken. Ze liep niet in de weg lijkt me. Ze heeft ook leuke foto's van de andere 2 gemaakt en Nikki was ook niet mee. Dus zodoende leek het ons niet erg. En ik werd na 3 minuten al de paaltjes uitgestuurd omdat hij bleef lopen, (ik hoorde duidelijk 'wissel maar') dus ja, dan gaan wij verderop zelf nog verder want ik was klaar na die ronde. Dat was dus in onze eigen tijd en daarna gingen we naar huis...
Der werd gezegd doen we nu eerst charlie en dan kunnen we als je wilt zo meteen nog longeren met blue Het is gewoon niet de bedoeling, en zo wel dan in overleg. Het is namelijk niet de bedoeling dat de gekozen fotografen daar onder lijden
Dames hoe zien mijn foto's er uit? Volgens demi van bokt zijn ze erg groen, is dat bij jullie ook zo?
Manifesto
Geplaatst: 20-04-15 13:07
het longeren lukte ook niet (wat ik al verwachte) en wilde dat vast uitproberen of het ging, dus jullie hebben niets gemist. Niemand heeft eronder geleden Lisa. Ik snap je punt maar dit is een beetje overdreven. Ik heb aan de fotografen steeds gevraagd wat ze wilden voor zover mogelijk want ik had mijn handen vol aan blue. Ze zat niemand in de weg. Anders had Nikki er naast gestaan, nu Chantal. Wij wilden zelf na afloop ook foto's maken met mijn verzorgster, dus ik vond het heel leuk dat ze mee was zeker omdat het mijn eerste keer weg was. Ze heeft ook foto's voor en na de shoot gemaakt van mij en blue, wat voor mij persoonlijk heel leuk is voor de eerste keer er op uit. Ze heeft ook mooie foto's gemaakt van de andere paarden dus iedereen kan daar alleen maar blij mee zijn toch? Als jullie het zo vervelend vonden hadden jullie me ook gisteren daarop aan kunnen spreken.. Vind dit een beetje flauw achteraf. Ik kan daar nu niks meer aan doen. Maar goed, ik ga daar ook verder niet meer over in discussie, jammer dat het zo opgevat wordt als de helft toch al niet komt en we alle tijd en ruimte hebben, en nieuwe modellen ook op het laatste moment nog mee mogen. Wij zagen er geen probleem in, heb een vol weekend gehad met mijn verjaardag erbij en die vrachtwagen regelen dus heb er niet aan gedacht het officieel te melden. Ik dacht ook dat het aan het begin van dit toppic al gevraagd was door mij en nikkie, blijkbaar niet dus..
ik zal het de volgende keer eerder verzoeken.
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-15 13:22
Het was ook niet als aanval en discussie punt bedoeld maar ik wilde het alleen even zeggen, dat jij gelijk in de verdediging schiet kan ik niks aan doen. Er waren meerdere mensen die het er niet helemaal mee eens waren dus ik dacht zeg het nog even voor een volgende keer, niks aanvallend en niks achteraf gewoon voor een volgende keer. ben er niet boos om ofzo Laten we het gewoon zo laten, het is gebeurd het was vanaf mij alleen voor volgende keer en jij had het misschien anders begrepen en goed bedoeld. Opgelost en klaar toch
Azia komt zometeen op mijn website te staan! Ik heb er nog meer van het rijden van de kleine meid, maar het touwtjes wil niet lukken dus dat doe ik wel als er interesse naar is