Ik heb geen foundation maar wel witte schmink Net van m'n zusje gestolen die met haar drie jaar heel verbaasd vroeg waarom ík nou weer schmink nodig had En toen ik zei dat ik mensen ging fotograferen zei ze: "en ik mag ook mee!" Dus toen moest ik haar even uit die droom helpen
showteam
Geplaatst: 21-12-14 10:09
Goodmorning! Wat zijn jullie lekker druk geweest met de voorbereidingen. Ik verwacht echt super mooie modellen en een heel cool eindresultaat. Des te meer baal ik dat er voor mij iets anders tussen kwam maar ik moest even prioriteiten stellen. Ik wil jullie alleen even heel veel plezier wensen! En ik blijf hier nog lekker even rondhangen in afwachting van de resultaten
Veel plezier allemaal! Jammer dat ik alsnog niet mee kan, was al helemaal enthousiast geworden, maar wel goed dat ik heb afgezegd gisteren. Heb echt een verrotte nacht gehad.
Ik ga samen met Saskia en Layora met smart wachten op de foto's!
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 21-12-14 11:24
Oohh wat erg ik heb me echt een uur vergist En net de trein van een halfuur eerder gemist, dus ik kom nu pas om 11:05 aan op het station. Zal heel hard fietsen, dan kom ik misschien nog net na de visagie aan. Sorry!