Ben nog niet toegekomen aan de foto's. Heb t druk gehad.
FR_Foto
Geplaatst: 08-03-14 22:59
ik heb een nare week gehad waardoor ik depressief ben geraakt het valt allemaal wel mee en heb zo nu en dan gwn slechte momenten,(ik noem het depressief omdat ik er geen ander woord voor weet) door dit alles ben ik nog niet aan alle foto's toe gekomen
Laatst bijgewerkt door FR_Foto op 08-03-14 23:04, in het totaal 2 keer bewerkt
mijn foto's staan allemaal op de website. heb nog veel te leren dus heb alles er maar op gezet. sorteren moet ik ook nog leren. ;p
Hele gave fotos van Mirash
Fotoveertje
Geplaatst: 09-03-14 15:24
Die van mij gaan nu online op de Harderbos website, maar ik moet echt een cd'tje hebben om te kalibreren, want die van mij zijn donkerder zie ik... Maar verder vond ik het wel erg leuk om eens te mogen proberen. Ik ga het zeker vaker doen.
Ennee.. ik zie echt mooie foto's voorbij komen van anderen, bytheway!
Ik heb er ook weer wat bij gezet, 2e deel van de ochtend werd bij ons een klein beetje een rommeltje, dus heb van die laatste honden helaas van allemaal niet zo heel veel. Straks door aan de middaghonden. Ook van Mirash en de kleine witte waarvan ik de naam even kwijt ben staan op de site.
Mensen die foto's van mij hebben opgeslagen willen jullie die verwijderen? Ik heb een nieuw logo namelijk, op de oude staat mijn website met tk maar het is nl geworden. Alle foto's krijgen ook het nieuwe logo en die zal ik dan ook op de site zetten