Vandaag even mijn batterij helemaal opladen en dan ben ik er helemaal klaar voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Posh schreef:Zo jammer dat DianneM niet komt met Boyan, die had ik wel in het echt willen zien!
Ik heb bijna alle fotografen op facebook geliked, ziet er gaaf uit dus ik ben echt benieuwd naar alle eindresultaten.
Storm heeft een hapje uit zijn manen, op 1 plek is het wat dunnetjesMaar als ik de rest uitpluis valt het hopelijk niet zo op.
M_D_H schreef:Posh schreef:Zo jammer dat DianneM niet komt met Boyan, die had ik wel in het echt willen zien!
Ik heb bijna alle fotografen op facebook geliked, ziet er gaaf uit dus ik ben echt benieuwd naar alle eindresultaten.
Storm heeft een hapje uit zijn manen, op 1 plek is het wat dunnetjesMaar als ik de rest uitpluis valt het hopelijk niet zo op.
Gil ook...
de dader heeft gister moeten rennen voor zijn leven...
Nannepannie schreef:Misschien trouwens ook handig om een whatsapp groep te maken? Zou iedereen zijn nummer naar mij in een pb kunnen sturen? Met volledige naam erbij?
apollootje schreef:Hihi M_D_H
Mijn merrie is vaak spontaan hengstig wanneer er leuke mannen zijn! Misschien word ze dan ook wel eens een keertje lief voor de andere paardjes![]()
Ik zal een longeerlijn meenemen en heb ook zelf een hengstenketting.
Zijn er verder nog belangrijke dingen waar aan gedacht moet worden?
Shayla schreef:Echt iedereen of alleen de fotografen ?
Ik ga vanmiddag aan de gang met madam wassenZe is redelijk schoon nu dus denk dat ik vrij snel klaar ben