Fotomeeting omgeving Eindhoven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum komt jou het beste uit?

16 juni
20 (20%)
30 juni
22 (22%)
14 juli
30 (30%)
21 juli
27 (27%)

Totaal aantal stemmen: 99

Leverage

Re: Fotomeeting omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 06:47

Nee dat kan ik me voorstellen, dat vaste prijzen geen succes waren :p

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:22

Okee, dat is duidelijk! Enige wat ik me dan nog afvraag: is de fotograaf degene die uitkiest welke foto's er aan de modellen getoond worden? Want ik kan me zomaar voorstellen dat ik andere foto's mooi vind/wil hebben dan de fotograaf (voor mij telt veel meer de emotie erbij, voor de fotograaf het artistieke).

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:28

Sofy schreef:
Okee, dat is duidelijk! Enige wat ik me dan nog afvraag: is de fotograaf degene die uitkiest welke foto's er aan de modellen getoond worden? Want ik kan me zomaar voorstellen dat ik andere foto's mooi vind/wil hebben dan de fotograaf (voor mij telt veel meer de emotie erbij, voor de fotograaf het artistieke).

ik denk er ook zo over, vandaar dat ik ze zou willen zien en dan kan beslissen welke ik voor mezelf bestel...
wat dat betreft is de speciale website van Timo wel een goed idee! :)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:35

Ja, maar op die website komen dus alleen de 10-25 foto's (keuze voor de fotograaf hoeveel) die je dan gratis kunt downloaden.
Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat het ondoenlijk is alle foto's eerst aan alle modellen te laten zien; maar gewoon vertrouwen hebben in de fotografen dus denk ik :). Hoewel dat sowieso wel goedkomt hoor, ik klink nu veel zeurderiger dan ik ben, ik heb er echt super veel zin in en al komt er maar 1 leuke foto uit dan ben ik nog blij met zo'n leuke dag :D.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:39

Ik wil het op deze manier doen: ik maak een selectie van 10/15 beelden, die bewerk ik en stuur ik op met een watermerkje maar daarnaast zal ik nog een contact sheet sturen (waar alle fotos in het klein te xien zijnn) en vanaf daar kan je dan kijken of je fotos nog bij wil bestellen :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:46

Leverage schreef:
Ik wil het op deze manier doen: ik maak een selectie van 10/15 beelden, die bewerk ik en stuur ik op met een watermerkje maar daarnaast zal ik nog een contact sheet sturen (waar alle fotos in het klein te xien zijnn) en vanaf daar kan je dan kijken of je fotos nog bij wil bestellen :)

Dat is wel fijn! En een goed idee :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 12:30

Ik hoorde dat er geen paarden fotomeetings meer georganiseerd mogen worden, omdat er te grote stukken werden afgezet ( in het honden gebied ) en dat er mensen op de hei zijn geweest terwijl dit miet mocht.

Misschien iets om rekening mee te houden, gezien het verboden is door staatsbosbeheer en wij nognwel toestemming hebben om het op deze locatie te organiseren :)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:35

Oeh, da's inderdaad vervelend! Maar als ze ons niets hebben laten weten neem ik aan dat we wel nog gewoon mogen toch? Gewoon netjes aan de regels houden.

Leverage, als je toch een overzicht met alle foto's maakt, waarom zou je dan niet het model laten beslissen welke 10-15 foto's diegene bewerkt en met watermerk zou willen zien? Dan is het geen extra werk meer toch?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:08

Sofy schreef:
Oeh, da's inderdaad vervelend! Maar als ze ons niets hebben laten weten neem ik aan dat we wel nog gewoon mogen toch? Gewoon netjes aan de regels houden.

Leverage, als je toch een overzicht met alle foto's maakt, waarom zou je dan niet het model laten beslissen welke 10-15 foto's diegene bewerkt en met watermerk zou willen zien? Dan is het geen extra werk meer toch?

Omdat de gene die gefotografeerd zijn naar hele andere dingen kijken dan de fotograaf :) ik kijk vooral naar dingen die te gebruiken zijn voor mijn portfolio en dat ik een gevarieerde selectie aflever. Als ik de modellen laat kiezen, zullen dAar hele andere dotos uit gaan komen, fotos die ik dan waarschijnlijk had laten zitten. Dus dan zou ik naast de selectie van de modellen ook nog portfolio werk koeten zoeken en dat kost uiteindelijk meer tijd :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:09

Leverage schreef:
Ik hoorde dat er geen paarden fotomeetings meer georganiseerd mogen worden, omdat er te grote stukken werden afgezet ( in het honden gebied ) en dat er mensen op de hei zijn geweest terwijl dit miet mocht.

Misschien iets om rekening mee te houden, gezien het verboden is door staatsbosbeheer en wij nognwel toestemming hebben om het op deze locatie te organiseren :)

Oeps, niet bij gezet dat het om de Loonse & Drunenze Duinen gaat :+

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:28

Er was hier toch toestemming voor gevraagd zoals ik me herinner?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 11:44

Ja, maar omdat ze het nu verboden hebben in de L&DD moeten we er wel extra op letten :)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:48

Goed punt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 08:20

Nog plek voor fotograaf? :D

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 12:17

Nee sorry, er staan sws nog zo veel nog zo veel fotografen op de reserve lijst dat het nog weinig nut heeft.. Helaas..
Je kunt je nog opgeven bij het '2e deel' van de meeting? Meeting Sonse Bossen deel 2. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 12:33

Mochten we eigenlijk ook met de paarden het water is Timo? :P

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 17:08

Lijkt me van wel, gezien we daarom juist naar oud meer gaan :). (Toch? Correct me of i'm wrong)

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 10:06

Leverage schreef:
Omdat de gene die gefotografeerd zijn naar hele andere dingen kijken dan de fotograaf :) ik kijk vooral naar dingen die te gebruiken zijn voor mijn portfolio en dat ik een gevarieerde selectie aflever. Als ik de modellen laat kiezen, zullen dAar hele andere dotos uit gaan komen, fotos die ik dan waarschijnlijk had laten zitten. Dus dan zou ik naast de selectie van de modellen ook nog portfolio werk koeten zoeken en dat kost uiteindelijk meer tijd :)

Okee, snap ik, anders wordt het inderdaad weer dubbel werk wellicht.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:35

Helaas moet ik me afmelden voor de meeting, loop al een tijdje aan te klooien met nierbekkenontsteking, helaas weer koorts en veel last, opnieuw een heftige AB kuur en moet écht rustiger aan doen, volgende stap is nml AB via infuus en dat wil ik absoluut voorkomen!

Vind het erg jammer, juist omdat Anne na een tijd van ziekzijn het nu zo goed doet en hij nog niet eerder mee is geweest, maar het is nu even niet anders.

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:29

Jammer Renske

Ik ben vandaag maar gaan winkelen bij EJ (niet goed voor m'n bankrekening :P )
Zal het eens bij mekaar zetten :)

Ik heb alleen nog geen (cobalt ) blauwe bandages, kan ik die misschien van iemand een dagje lenen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:35

Sandra je mag deze navy bandages wel lenen als je wil :) + eventueel springschoenen...

Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:37

Jammer Renske -O- beterschap!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:18

Jammer! beterschap joh :oo

Wij hier zijn er klaar voor,
moeten via een omweg langs deurne om even wat op te halen,
en mijn hulp is helemaal ready om te helpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:23

Ik heb er zin in! :D Aleeneh op Bokt komt mee mij helpen :).

Ben nog aan t denken wat voor dekje ik doe. Ik doe haar verder niet vlechten want dat is niet makkelijk bij haar (IJslander). Ik zal wel mn echte IJslanderbeugels eraan hangen.

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 16:28

Olina schreef:
Mochten we eigenlijk ook met de paarden het water is Timo? :P

De paarden mogen het water in. Er zit een omheining van draad om het water, maar er zijn ook stukken open. Standfoto's in de heide lijkt me geen probleem, zolang we niet erdoorngaan racen ofzo.. Het blijft een natuurgebied en dat moeten we ( vind ik althans) respecteren. :)