Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sofy schreef:Okee, dat is duidelijk! Enige wat ik me dan nog afvraag: is de fotograaf degene die uitkiest welke foto's er aan de modellen getoond worden? Want ik kan me zomaar voorstellen dat ik andere foto's mooi vind/wil hebben dan de fotograaf (voor mij telt veel meer de emotie erbij, voor de fotograaf het artistieke).
Leverage schreef:Ik wil het op deze manier doen: ik maak een selectie van 10/15 beelden, die bewerk ik en stuur ik op met een watermerkje maar daarnaast zal ik nog een contact sheet sturen (waar alle fotos in het klein te xien zijnn) en vanaf daar kan je dan kijken of je fotos nog bij wil bestellen
Sofy schreef:Oeh, da's inderdaad vervelend! Maar als ze ons niets hebben laten weten neem ik aan dat we wel nog gewoon mogen toch? Gewoon netjes aan de regels houden.
Leverage, als je toch een overzicht met alle foto's maakt, waarom zou je dan niet het model laten beslissen welke 10-15 foto's diegene bewerkt en met watermerk zou willen zien? Dan is het geen extra werk meer toch?
Leverage schreef:Ik hoorde dat er geen paarden fotomeetings meer georganiseerd mogen worden, omdat er te grote stukken werden afgezet ( in het honden gebied ) en dat er mensen op de hei zijn geweest terwijl dit miet mocht.
Misschien iets om rekening mee te houden, gezien het verboden is door staatsbosbeheer en wij nognwel toestemming hebben om het op deze locatie te organiseren
Leverage schreef:Omdat de gene die gefotografeerd zijn naar hele andere dingen kijken dan de fotograafik kijk vooral naar dingen die te gebruiken zijn voor mijn portfolio en dat ik een gevarieerde selectie aflever. Als ik de modellen laat kiezen, zullen dAar hele andere dotos uit gaan komen, fotos die ik dan waarschijnlijk had laten zitten. Dus dan zou ik naast de selectie van de modellen ook nog portfolio werk koeten zoeken en dat kost uiteindelijk meer tijd
Olina schreef:Mochten we eigenlijk ook met de paarden het water is Timo?