Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephzdesign schreef:Jeej de planning ziet er top uit. Ik hoop da k zon korte tijd per paard goede foto's kan maken haha normaal ben ik wel wat langer bezig. Haha wel een goede oefening en uitdaging.
Nog wel een vraagje. Over t laatste stukje over de losgooifotos dat je gezamelijk moet kijken wie wie fotografeert. Word dat in de ochtend met elkaar besproken of dan terplekke? Misschien verwarrend uitgelegd haha maar ik hoop da jullie me snappen
Chantal33 schreef:Vraagje wat hebben jullie afgesproken over het aantal verkleining per model..?
Heb gezien dat er een forum is
Hoop dat ik alles kan onthouden..
DesireeK schreef:Sanco schreef:als het strand echt afgeladen is kunnen we ook nog het duin in, achter de duin zit een groot grasveld, niet prettig om in te rijden ivm kuilen maar voor portret goed te doen
Zit dat vlak achter Manege Jonker??
Weet jij hoe het zit met de strandtenten op het moment??
marion82 schreef:Chantal33 schreef:Vraagje wat hebben jullie afgesproken over het aantal verkleining per model..?
Heb gezien dat er een forum is
Hoop dat ik alles kan onthouden..
ieder model krijgt 5 tot 10 foto's per fotograaf. Je mag er dan hier 1 of 2 plaatsen en de rest kan dan op het apparte forum.
Hier kun je je als fotograaf aanmelden, zodat je ze daar kunt plaatsen.
Uiteraard op klein formaat, met logo.
Nabestellen kan prive bij desbetreffende fotograaf
marion82 schreef:@RdLFoto ik bedoel dat je dan niet ingepland wordt, maar dat we dan een fotograaf zoeken die wel de hele dag kan. Anders zou het betekenen dat we in de middag iemand te kort komen. Jij mag dus gewoon wel in de ochtend komen, maar hoeft je dan niet aan het schema te houden.
RdLFoto schreef:marion82 schreef:@RdLFoto ik bedoel dat je dan niet ingepland wordt, maar dat we dan een fotograaf zoeken die wel de hele dag kan. Anders zou het betekenen dat we in de middag iemand te kort komen. Jij mag dus gewoon wel in de ochtend komen, maar hoeft je dan niet aan het schema te houden.
Oohh, hahahah !
Maar ik had gezien dat fenneee alleen is, zou ik niet anders met haar een duo kunnen vormen smorgens ?
kalliexxxx schreef:hoi ik ben kallie xxx. als goed is heb je mijn nr nu ook? echt top trouwens dat ik toch mee mag.heb er super veel zin in dit word me eerste meeting op het strand
hier nog even me website: http://www.kalkidanfotografie.weebly.com