Geplaatst: 20-05-13 23:51
*vanuit bed, hoe bedoel je bokt is verslavend *
Ha! Dat is mijn Ollie inderdaad Wat grappig, dat zat echt niet meer in m'n hoofd! Maar op die meeting was het toen zo druk, was onwijs leuk maar wie wie was ben ik inmiddels echt een beetje vergeten blijkt
Anoniem
Geplaatst: 20-05-13 23:52
Wauw mooi karen!
Kkkaren
Geplaatst: 21-05-13 00:08
Dankjewel!
Laatste voor vandaag:
Was ook weer even geleden Renee... Ik herkende je ook niet.
Ik ga morgen weer aan de slag met de foto's. Voor de rest wordt het dit weekend pas weer. Ben helaas niet zo snel ivm de gigantische drukte de laatste tijd
Anoniem
Geplaatst: 21-05-13 18:14
_Daniella schreef:
Ik ga morgen weer aan de slag met de foto's. Voor de rest wordt het dit weekend pas weer. Ben helaas niet zo snel ivm de gigantische drukte de laatste tijd
Ja komt goed Vervelende is gewoon dat ik savonds gewoon bek af ben al ik uit me werk kom. En weekends zijn ook helemaal vol gepland waardoor er weinig rust te vinden is
Neej
Ik heb van jou en Amazing geen waterfoto's omdat ik toen zelf te paard gegaan ben, helaas.. (voor jou dan he, niet voor mij, dat was juist onwijs leuk om ook nog even op Sjol te klimmen )
Neej, carriere switch in gedachten? Dat met die paarden gaat net zo goed als met honden geloof ik. En he! Je vriendje had ook recht op een foto, toch? Is ie niet voor niets nog 's middags langs gekomen.
Birmaantje
Geplaatst: 21-05-13 23:00
Ik zie weer super mooie foto's voorbijkomem. Renée dat heb je zeker vaker gedaan! Erg mooi. De foto van de twee tinkers samen, geweldig! Angel gaaf die manen