Zo wij zijn inmiddels veilig thuis, bij het afzadelen bleek een plekje bij beggar (dat wel kaal was maar niet open) erg geirriteerd, denk dat hij daarom zo'n stuiterbal was, arm ding! nu staat hij met zalf en zonder deken heerlijk relaxed van een plakje hooi te genieten. Ben blij dat ik toch besloten had om af te stappen het weer is gelukkig nog steeds mooi dus het zal vast gezellig zijn bij de middag groep .ben benieuwd naar de resultaten!
ik was er en toen was ik er weer niet....had weinig tijd en moest snel weer weg! sorry dat ik niet uitbundig hoi en doei heb gezegt, voelde me even autistisch.....
Sorry voor mij en mijn poown, t ging niet zoals gepland ze was hyper actief wilde echt niet stil staan en was ook nog is zo aardig om mij 4x raak te trappen tijdens het maaien in het zand met der voorbenen pff Vandaar dat ik ook eerder naar huis ging k was der klaar mee. Maar wel heel erg bedankt fotograven voor de foto's!
XiiaaooNaa
Geplaatst: 17-02-13 17:34
maaaaarjaaaaaaaa, voor dat half uurtje dat ik er was hopelijk wel leuke plaatjes kunne schieten:)
NESCAFE
Geplaatst: 17-02-13 17:37
Ik ben inmiddels ook weer thuis en de foto's staan te downloaden. (1.237 maar). Wat een lekker weer in elk geval en wat een leuke paarden vandaag. Vond het een gezellige meeting
Ik vond het echt een hele geslaagde dag. Het weer was perfect en over het algemeen ging het heel goed met de modellen. Ook de fotografen hebben ontzettend hun best gedaan. Ik wil alle fotografen en modellen bedanken voor hun inzet en motivatie.
En ik ben ook echt super trots op Baileys hoe die zich heeft gedragen. Ik heb hem nu 10 weken en ik zal hem echt niet meer kwijt willen. En ben ook super benieuwd naar de resultaten.
Jij bedankt voor t goede regelen van de meeting winner, ondanks dat mijn paard verschrikkelijk was hoop ik op leuke foto's en vond ik het wel gezellig!
NESCAFE
Geplaatst: 17-02-13 18:22
Ik vond alle paarden eigenlijk wel heel braaf maar Baileys was super voor zo'n jong paard.
Ha allemaal! Heeeeeel erg bedankt voor deze top dag! Het was voor Bandito en mij de eerste fotomeeting en de eerste keer op het strand En we hebben genoten, dank jullie voor de gezelligheid
malle4ever
Geplaatst: 17-02-13 18:59
ik vond het ook zeeer geslaagd ben benieuwd naar de resultaten!
Ik ook weer thuis. Gold en ik zijn uiteindelijk 7 uur op pad geweest dus het was een lange dag maar we zullen vast heel goed slapen vanacht. Rosi vond het ook heel leuk die viel meteen in slaap in de auto haha! Tuttebel! Ben wel erg trots op mijn beestjes. Ze hebben zich keurig gedragen. En dan te bedenke dat gold pas 4 is.. haha over een paar jaar kom ik gewoon onbeteugeld dat strand op galopperen! Haha alle fotograven alvast heel erg bedankt voor de foto s en voor het geduld... T is voor een model ook fijn om even rustig te kunnen gaan staan etc... Toppie! Het was een zeer geslaagde dag!
Ik ga ook alles even op de computer gooien! Er zitten al hele mooie bij van Golddigger, die met jou erop ga ik een sprookjesachtige sfeer proberen te geven, dat past wel bij je outfit
AvWShots
Geplaatst: 17-02-13 20:05
Zo dat was met het dagje wel zeg! Alle foto's op staan al op de computer, hij had het er echt even heeel zwaar mee, het zijn er namelijk ruim 1.800.
Mijn idee was, als jullie hier geen bezwaar tegen hebben, mijn foto's, wel bijgesneden en uitgezocht, maar zonder het wegwerken van touwtjes en met de copyright dwars over de foto te uploaden op oypo (deze doet de copyright ook automatisch). Als de modellen dan mij even de nummers doorsturen welke foto's ze willen hebben, maak ik deze netjes (touwtjes wegwerken, kleinere copyright in de hoek etc.). Anders gaat het nog héeeeel lang duren voor ik ze online kan hebben. Is het goed als ik het zo doe?