Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

er is gekozen voor Hank
en dazzler staat eerste reserve. Dus als er uiteindelijk nog een model af valt gaat Dazzler alsnog mee

REYNIR schreef:wat was het koud vandaag
![]()
Reynir ziet er op het moment nog wollig uit:
[ Afbeelding ]
En soms doet ie zo![]()
[ Afbeelding ]
ik hou het goed in de gaten
knappe mannen. DaraBariton schreef:Hallo iedereen!
Ik heb er even overnagedacht maar ik heb toch gekozen om af te melden voor de fotomeeting. Ik ben de afgelopen drie zondagen op pad geweest en dan zou ik ook 7, 14 en 21 april weer op pad zijn. Ik ben afhankelijk van vervoer helaas. Een trailer is altijd beschikbaar maar een bestuurder en auto niet. Mijn opa gaat heel trouw met mij mee, ik vind dat echt super lief maar ik wil het hem niet aandoen om nog een keer drie zondagen achter elkaar mee te ''moeten'' Al zou hij dat gerust doen.. Hij moet ook helemaal uit amsterdam komen.
Ik weet hoe graag iemand anders wil, dus, Lucia! volgens mij mag jij er twee meenemen!
maar begrijpelijke keuze!
Dazzler en Hank 
(hier staat Dazzler nog niet in, maar pas ik later nog wel even aan, blijf bezig namelijk
)
(vergeet je niet aan te melden
) 
DaraBariton schreef:Hallo iedereen!
Ik heb er even overnagedacht maar ik heb toch gekozen om af te melden voor de fotomeeting. Ik ben de afgelopen drie zondagen op pad geweest en dan zou ik ook 7, 14 en 21 april weer op pad zijn. Ik ben afhankelijk van vervoer helaas. Een trailer is altijd beschikbaar maar een bestuurder en auto niet. Mijn opa gaat heel trouw met mij mee, ik vind dat echt super lief maar ik wil het hem niet aandoen om nog een keer drie zondagen achter elkaar mee te ''moeten'' Al zou hij dat gerust doen.. Hij moet ook helemaal uit amsterdam komen.
Ik weet hoe graag iemand anders wil, dus, Lucia! volgens mij mag jij er twee meenemen!

(als ik zo op je foto's in je profiel kijk heb je al veel foto's met knotten, dus dan is zonder ook wel een keer leuk toch?
)