Ach we komen er wel uit! Komt goed en het wordt gewoon super gezellig haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ach we komen er wel uit! Komt goed en het wordt gewoon super gezellig haha
Dus in principe weet ik het van alle tien zeker, en als er dus nog iemand ziek wordt kan dat sowieso opgevuld worden door mij en Wendy en eventueel ook nog door Mariska als die dat wil.
Haha. BvanhetB schreef:Dank jullie wel. Lekkere timing weer he
. Had alle voorbereidingen al zowat getroffen in de hoop dat ik alsnog mee kan, kan het, moet ik zelf afhaken.
Ik hoop in ieder geval voor jullie dat het goed weer blijft en het niet mistig wordt! En ik houd mijn gordijnen dicht, anders baal ik nog meer dat ik in bed lig zondag![]()
magda_90 schreef:BvanhetB schreef:Dank jullie wel. Lekkere timing weer he
. Had alle voorbereidingen al zowat getroffen in de hoop dat ik alsnog mee kan, kan het, moet ik zelf afhaken.
Ik hoop in ieder geval voor jullie dat het goed weer blijft en het niet mistig wordt! En ik houd mijn gordijnen dicht, anders baal ik nog meer dat ik in bed lig zondag![]()
Beterschap jo!

Moet je zelf weten verder. 
Wie kan hier nu niet slapen door een dichte neus en flink opgezwollen en pijnlijke keel
Zit nu maar aan die vieze griepdrankjes voordat ik echt ga slapen, maar ziek of niet ziek, ik ben er gewoon bij!
Natuuuurlijk!
Nadeel is wel dat mijn oren ook dicht zitten en ik dus geen klap hoor. Weten jullie dat vast.
Ook ik heb verschrikkelijk veel zin in morgen, weet alleen niet hoe ik Iggy in zijn huidige staat van de bank af krijg. Die ligt in coma volgens mij en heeft het verschrikkelijk druk met rennen, grommen, piepen en kwispelen, hihi!