Traber schreef:Ik zie nu ook net dat mijn Dochter Romy( Donyramo) is ingedeeld in de ochtend groep.Maar ik lees nergens hoe laat?Ik was zelf uitgegaan van de middag aangezien we al hadden aangegeven een stukje te moeten rijden.Op zijn vroegst rond een uur of 11.00. aanwezig kunnen zijn.
Moeder wees voorbereid (kleding)ik kan je ook bij de shoot betrekken, haha!!
Saskiaa_ schreef:Ik zie modellen in een galajurkje ook niet echt zitten.

Niet echt een mooie combo met het bos lijkt me. Ik dacht meer aan gewone kleren (spijkerbroek, vest, leuke schoenen of een jurkje wat je ook naar school zou dragen zeg maar

). En inderdaad dikke winterjas mutsen, sjaals.. Winters!
Dames wees creatief, leg je zelf geen beperkingen op.
Modellen lopen eerst met een makkellijke schoen rond en doen hun nette schoen aan op het laatste moment aan.
Onder een dikke winterjas hoort ook kleding onder.
Kan een alledaagse kleding zijn maar ook feest/gala/nette kleding zijn, die tijdens de shoot zichbaar is.
Winterjas dicht, of half open, of gedeeltelijk van de schouders af gegleden enz.
Dat je de combo bos en mooie kleding niet ziet is niet erg, je doet deze shoot om te leren.
Als er modellen zijn die geen feest/nette kleding meenemen is ook goed, wel jammer.
Ben met bokmeeting geweest met 8 modellen en 8 fotografen, vormden steeds groepjes van 2 modellen en 2 fotografen, na 45 minuten fotoshoot liepen we terug naar een centrale punt om de modellen gelegenheid te geven om snel van kleding te wisselen en van fotografen te wisselen.
Zo kregen de modellen foto's met verschillende outfits maar ook omdat het steeds met een andere duo fotografen, een gevarieerde portfolio.
Meeste fotografen waren van jullie niveau, die van te voren niet wisten wat ze met een mensen model moesten doen in het bos.
Ter plekke kregen ze leuke ideeën samen met de modellen die ook onervaren waren.
Het leverde op het einde leuke foto's op en ik geloof dat het bij jullie ( modellen en fotografen) straks ook het geval is.
Het wordt echt een leuke fotoshoot.
Frans.