Ik heb alles niet helemaal spik en span omdat ik het zo laat weet heb ook geen schow halster dus word gewoon met hoofdstel want hij moet wel echt een bit in omdat hij zo sterk is. ik ben benieuwt morgen er staat nu niet veel wind ik hoop morgen ook niet en heel veel zon .
Ik heb nog een hengstenbitje voor je liggen als je dat wilt.. (en showhalsters)
geshahquille
Geplaatst: 20-04-13 20:48
Heel lief van je maar ik vind die bitjes zo scherp mischien later met de los gooi (longeer) foto,s even kijken hoe hij reageert op zich vind ik een hoofdstel wel mooi bij hem staan. ik neem ook nog wel een touw halster mee.
Het was een te drukke dag vandaag. Gisteren laat door concert van P!nk. Vandaag meeting in LDD gehad. Toen foto's gemaakt bij het koor van mams. Toen Jill opgehaald van station en gaan nu eindelijk slapen.
Ik heb er zin in! Welterusten en tot morgen!
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 06:26
cindybijl schreef:
borrie: je tijden kloppen niet in bovenstaand schema voor de middaggroep, of ben ik nu blond?? we zouden toch om 13:00 beginnen en niet om 13:45?
Er staat toch ook gewoon 13.00 En het is 12.30 aanwezig. Of ik ben blond hoor.
Edit ik zie het al Ik ben vergeten de 15 min per groepje aan te passen. Als jullie er gewoon 12.30 zijn komt het helemaal goed.
Ik stuur het schema door naar de begeleider van anneteska. Zij en haar moeder zal ik ook het nummer van borrie doorsturen. Mijn nichtje maakt gebruik van lege plekje in trailer en gaat wandelen met oude laila. Schrik niet van haar uiterlijk, het is een levenslustige pony van 37 maar wel,met het daarbij passende lichaam. Anneteska wordt in mei pas drie en dus niet bereden.