Nee he, ze is zo'n harde merrie. Maar als alle dokters rapporten toch op de problemen stuiten, kon ik er ook niet meer om heen. Ze had een zeer goede dag, pijn verbloemd ze gewoon heel erg. Ik dacht ook altijd van het goede uit, nou ja je hoopte het maar andere dagen als ze slecht was dacht je echt dat ze het nog geen uur langer trok. Beter werd ze niet, langzamerhand zou ze toch meer achteruit gaan en dus een lijdensweg, dat hoeft ze van mij niet te krijgen. Kon haar moeilijk al die tijd op de pijnstillers houden.
ja Gerjan schrok er van, die zei Jeetje, als een paard toch zo glimt, en toch zo beweegt hoe komen ze er dan bij dat ze pijn hou hebben. Vaak uit pijn zich in de vacht..Dit was totaal niet te zien.
Wanneer laat je haar inslapen?..Of is dat al gebeurd?.
Het is best grappig dat meer mensen zeggen dat ze zo goed nog in haar vel zat, maar dat viel wel mee dat was behoorlijk achteruit gegaan. Maar ik zei al tegen me vriend wat moet ze het fijn gevonden hebben, het is een doen paard, ze wil niet 24 uur in het land staan. Hup erop uit was haar motto, dus deze meeting heeft de vast en zeker goed gedaan, we waren flink op tijd om gewoon even met haar nog aan de wandel te gaan, normaal sjokt ze achter me nu was me touw niet lang genoeg zo hard liep ze. Daarom het was ook heel moeilijk voor mij om in te gaan zien dat ze gewoon ziek was, heb eerst al die tijd een bord voor me kop gehad.