Mooie foto's bijgekomen weer.. Nu al nieuwsgierig naar de volgende foto's
En even een heerlijke mededeling.. We zijn zo blij... Het veulentje is er ... Ik heb het verslagje in het topicje gezet
nobje
Geplaatst: 19-05-16 23:39
hoi hoi
Mooie foto's bijgekomen weer.. Nu al nieuwsgierig naar de volgende foto's
En even een heerlijke mededeling.. We zijn zo blij... Het veulentje is er ... Ik heb het verslagje in het: [KS-MK] Een onverwacht kado van het leven.... :) topicje gezet Zo nu ga ik nog even over de stal deur kijken en een paar uurtjes slapen
van mij het zelfde! normaal ben ik wel wat sneller, maar ik heb deze week nog veel af te ronden en dan gaan betaalde opdrachten voor.. Ik hoop deze week wel weer wat te kunnen laten zien
haha nou zeg dat wel! ik ben ook al druk aan t werk met andere dingen, maaar dat zijn heeeeeeel veeeel paaltjes en draadjes die weggewerkt moeten worden haha
Dat jullie alle paaltjes en touwtjes gaan wegwerken, met het risico dat mensen niet kopen. Vinden jullie dat niet zonde van de tijd?
_Juudith
Geplaatst: 23-05-16 12:12
nou dit is een fotoshoot op het strand, en alle foto's zijn in een paddock gemaakt.. (echt piep werk is het wel haha) halstertouwtjes enzo doe ik niet altijd.. alleen als het super makkelijk gaat.. Ik vind het wel veel mooister staan haha en dan kan ik ze ook direct voor website en of Facebook gebruiken