Wauw Marinda!Alle fotograven onwijs bedankt voor de mooie foto's! . Ik ga even een topic maken . En foto's bestellen ga ik ook zeker nog doen!
bedankt fotografen! was een geweldige meeting met enorm geslaagde foto's ook ik ga nu even een topic aan maken voor mijn kleine boef
Ik zie dat er van mij nog wat losgooi foto's missen nou moet ik eerlijk toegeven dat er niet veel gelukt zijn,moet nog veel oefenen , maar zal proberen deze vanavond nog online te krijgen.
Wauw marinda heel erg bedankt! Bedankt voor alle foto's iedereen! M'n man zei o oh dit gaat geld kosten zeker
Ik wilde een topic aanmaken, maar kan geen foto's uploaden naar bokt.... dus nog even wachten o een topic van mij...
Donja schreef:Ik wilde een topic aanmaken, maar kan geen foto's uploaden naar bokt.... dus nog even wachten o een topic van mij...Daar had ik gister idd last van en christa nu
Whoehoee.. Alle foto's zijn binnen nu! Ik zal van de week eens rustig bekijken welke foto's ik wil bestellen
[ITP] Fluffy Macho mooi op de foto!ben altijd zo bang dat ik fotografen of foto's mis maar dan maak ik nog wel een topic