Thanks Ondanks dat je pony er klaar mee was, heb ik er toch wel wat kunnen maken
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 10:05
xLianneZorro schreef:
Ellen heeft een nieuwe foto voor op fb! Zijn deze fotograven er ook allemaal op 7dec?
De meesten wel
elwinfield
Geplaatst: 26-11-14 10:26
Zo, ik heb eindelijk tijd gehad om alle, tot nu toe, gekregen foto's te bekijken Op een of andere manier vind ik Bram er toch minder mooi op staan dan de vorige keer, waar het precies aan ligt weet ik niet, maar hij kijk niet zo krachtig uit z'n ogen vergeleken met de vorige keer en ik denk dat ik z'n wintervacht toch wat storend vind op sommige foto's! Afijn, een leer voor de volgende keer; je paard scheren van te voren (paar weken oid) En ik vind hem gevlochten toch wat mooier wat betreft gewone stand foto's
Het ligt overigens niet aan de fotografen, er zitten een aantal goeie platen tussen, waar ik blij mee ben! Maar het is zo'n sulletje soms, net alsof hij er geen zin in had deze keer.. En inderdaad wat Simone en Jetske zeiden, hij valt een beetje in het niet met die bomen, of z'n witte plekken verdwijnen in het zand (die bij z'n neus).. Maargoed ik ben wat perfectionistisch! Maar nogmaals, het ligt niet aan jullie
Ik ben erg benieuwd naar de andere foto's! En ik heb voor mezelf ook al een kleine selectie gemaakt van foto's die ik heeeel erg mooi vind! Ik wil de fotografen die de foto's hebben opgestuurd in ieder geval al heel erg bedanken voor de tijd en de moeite!
En Sharon voor jou nog even mijn gewonnen canvas foto van Bram aan de muur: BramBram
Esaqar
Geplaatst: 26-11-14 10:41
Oh Ellen echt heel erg gaaf!
kirsten4
Geplaatst: 26-11-14 11:08
S_imonee schreef:
Thanks Ondanks dat je pony er klaar mee was, heb ik er toch wel wat kunnen maken
Hahaha inderdaad , hij was er bij jullie echt helemaal klaar mee
Dan moeten we hem maar gewoon overdoen en dat je wel kan croppen tot het hartje ghehe. Vind de foto echt suuuuupergaaf! ga 'm denk ik voor instagram wel een keer croppen, maar ook de orginele (als dat mag) op instagram zie je niet dat de kwaliteit achteruit gaat