Hi hi, zaten er ineens allemaal mooie foto's van Toobs op de weebly site.
Benieuwd naar de Tweety/Tobago's
vencedor
Geplaatst: 05-10-14 18:47
Klopt femke . Heel bijzonder want het is helemaal geen paard wat zich echt heel erg aan anderen mensen / dieren hecht. Als er een ander is leuk, gaan ze weg ook prima. Beetje een einzelganger. Zo over de emmer toen tweety weg ging heb ik haar nog nooit gezien
Hi, dat is wel hele blije achter de schermen foto. Tja, pech valk weg maf dan he!? Dat ze ineens kunnen besluiten dat DIE leuk is en in de buurt moet blijven.
Zag de foto in het lantaarntjes laantje, jammer het was eigenlijk daar te donker, anders was ie top geweest.
Anoniem
Geplaatst: 05-10-14 19:26
Ik was gewoon erg blij dat het gelukt was
Die van Toyboy vind ik wel tof, zwart-wit, met zn hoofd zo naast die lantaarn
vencedor
Geplaatst: 05-10-14 19:34
Ja die vond ik ook heel mooi die van toy boy. Toy boy ook erg fotogeniek.
Wou het net zeggen, de blackshots zijn goed gelukt! En die eerste springfoto van Ganador, geweldig!
Sjolvir
Geplaatst: 05-10-14 19:46
Oh, die zijn ook gaaf, grappig, ik zie Toobs zijn hoofd nooit zo, want dan zit ik erop! Alleen zit ik wel weer hopeloos aan dat bit te plukken, is ook wat te groot, daarom steekt ie zo dom, maar dan nog.
Thanks! Ik vind het zo leuk om te zien dat iedereen zo zijn eigen stijltje heeft met fotograferen. Vaak stonden we met meerdere om een model en toch zijn er verschillende foto's uit gekomen!