Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fading schreef:Vind hem wel wat aan de dunne kant cimmy..
wel toffe foto
JMkaaay schreef:Ik kon niet in of uitzoomen met dit lensje (85mm) want mijn zoomlens liet het afweten. Ik denk dat vanuit deze hoek Rogan ook een beetje wordt vertekend.
Ik denk dat het eerder een spierkwestie is. De meeste mensen zeggen zelfs dat ribben zichtbaar mogen zijn in de buitenbocht, dus de ribben aan de buitenkant van de buiging zeg maar, zoals hier te zien. Ik zie geen ribben. (Daarbij zie ik ze liever gewoon nooit)
We zijn gewend dat Tinkers wat dikker zijn, dat toont wat mooier in verhouding omdat ze zo stevig zijn. Maar deze is zeker niet mager of te dun. Er mag wel eerder vet áán dan áf, maar vind het niet zorgwekkend (tenzij hij ineens heel veel is afgevallen de laatste tijd). Wat meer koffer en een ronde bovenlijn zouden wonderen doen.
Robijntjah schreef:Ben ik niet helemaal eens met je cimmy. Ben om dezelfde reden van dezelfde stal naar uh dezelfde stal gewisseld en mo was binnen een maand terug op gewicht.
Edit: waar ik niet mee zeg dat ik Rogan te dun vind, vind hem overigens wel een opgetrokken buik hebben.
JMkaaay schreef:Kwestie van smaak ook denk ik. Dat opgetrokken viel mij ook wel op, misschien had hij een beetje buikpijn of vond hij het galopperen moeilijk/spannend?
We gaan toch niet hele pensionstallen en eigenaren in twijfel trekken door mijn foto? :'( Laten we weer lekker ontopic gezellig gaan doen.