Achter de schermen foto's door mijn paps:http://cynnfotografie.weebly.com/achter ... 00314.html De 2e foto bedoelde ik Marlies
Leuk die foto's achter de schermen!Zo grappig om te zien hoe iedereen z'n best doet de aandacht te krijgen van de paarden .. Groepsfoto is ook goed gelukt, leuk!
Oh en nog meer foto's van Bonje al! Toch goed gelukt om z'n zwarte kleurtje er goed op te krijgen Marlies !
Ik ben ook eindelijk thuis.Kaartje is bezig met importeren, ga de kids nu ook richting bed doen.Daarna even kijken of er wat tussen zit.Zie al hele gave foto's!Marlies dankjewel voor het organiseren, was goed geregeld en gezellig!
Leuk, die overzichtsfoto's!@fotografen: mag ik de foto's die jullie in het topic zetten ookop facebook gebruiken?
Cynn schreef:Ja hoor Leuk! __Suzanne__ schreef:Leuk, die overzichtsfoto's!@fotografen: mag ik de foto's die jullie in het topic zetten ook op facebook gebruiken? Die van mij zeker Trouwens....volgens mij ben ik verdwenen op de groepsfoto
Mooi!! Jij werkt wel weg nu?Ik vind het veel werk en 9 van de 10x krijg je toch geen nabestellingen...ik doe het dus alleen als ze een foto willen bestellen...