Ook heeeel gaaf Robin!! Uploaden kan echt schade aanrichten soms, maar ik vind het bij deze sowieso niet storend!! Heel mooi die beweging in de 2e foto!!
Hm ja inderdaad van Frans, zijn laatste bericht op bokt was trouwens ook op 16-11-13... best raar, eerdere meetings heeft ie wel gewoon foto's aangeleverd.
Wat ik uit de app begreep zat hij in het buitenland voor werk, maar dat is ook al weer even geleden?
heidiLOVER
Geplaatst: 06-04-14 21:00
Ja dat was idd net na de meeting..
Thanks Niobe, ik vind het juist heel storend hihi
Roodkapje/Iris heb ik nu ook afgemaakt, nog 2 modellen! Mijn project van school is nu klaar dus ik heb deze week de tijd, ga ze dan ook beide proberen af te krijgen!
Het is niet mijn bedoeling om onrust te zaaien. Maar nu ik de berichten lees wil ik wel even reageren. De vorige keer dat ik een meeting had was er bij Frans hetzelfde aan de hand. Hij was toen vlak na de meeting ook in het buitenland en amper te bereiken. Die foto's zijn uiteindelijk helemaal niet meer gekomen. Ik hoop dit keer wel. Ik ben echt ontzettend benieuwd!
Hele gave foto's weer zeg! Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om de rest af te maken, ik hoop dit weekend alles (van elk model 5 foto's) klaar te hebben HeidiLOVER was jij Robin? Heel gaaf zeg, mooi bewerkt ook!