Ben ik ook een voorstander van. Te weinig mensen nog, camera's worden nat. Koud worden heb ik geen moeite mee, maar regen verpest ook het uiterlijk. Verschuiven -> meer mensen, meer vreugd
Jaa ik las het af. Ik heb zo net het nieuws gezien en de buienradar bekeken nou daar word ik totaal niet vrolijk van. Ik zal morgen een lijst maken met datums.
Jammer, maar is wel beter, nog maar 4 modellen en ik moet toch een aardig eindje rijden... Het weer... De voorspellingen waren inderdaad erg veranderlijk. Ik hoor wel wat de nieuwe data worden, lijkt me leuk om met beter weer alsnog te fotograferen in Ypey!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 25-01-14 23:04
wat is dat weerbericht ineens bagger geworden zeg, vanmorgen leek het nog best aardig te worden! Wel fijn dat het verplaatst gaat worden, als het de dag ervoor wisselvallig is (qua afmeldingen en last-minute reserves) wordt het altijd zo'n chaotische meeting.. Ben benieuwd wat de nieuwe datum gaat worden!
Onderhand mistig, dito bij Tytsjerk waar een kennis woont. De foto's waren dus erg grauw en nat geworden daar. Dan hadden we beter achteraf richting Drenthe kunnen gaan.
Het is indd vies glad. Moest vannacht ook rijden stukje waar ik normaal 15 minuten over doe werd 45 minuten. Met 30 km p/u over een 80 weg En dan nog glee mn auto soms...
Ben vanmiddag met vriendin in t bos geweest en camera mee genomen ben ook zonder jas gaan staan maar mijn god dat was echt te koud Is zo iets wat jullie bedoelen met pastel tinten? Dit ben ik zelf Klik
magda_90
Geplaatst: 26-01-14 18:54
Prachtig die foto! We hadden zo naar Drenthe moeten gaan vandaag.
Mocht dit woensdag nog zo zijn, wil ik ook best op de valreep naar Groningen/Drenthe toe!
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 26-01-14 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Van mij mag het ook nog wel even blijven liggen en dan nog een zacht zonnetje erbij... Ik heb misschien al een shoot komende week, moeten nog even een datum prikken!