Ik hoop dit weekend de laatste foto's af te maken. Wat tot nu toe af is staat op mijn Facebook pagina. En als alles af is zal ik iedereen de foto's mailen
Sneeuw is trouwens idd ook leuk! Maar dat ligt er voor mij ook aan waar het dan is. Vond het strand van Egmond sowieso niet echt een superlocatie, ook niet echt voor sneeuw denk ik.
Ik heb al eens zp goed als toestemming gekregen om een meeting te organiseren in het heilooerbos, maar toen niet echt mee door gegaan en laten annuleren... Misschien een idee om dat weer even na te vragen bij de gemeente?
edit; zijn trouwens een paar waanzinnig mooie plekken daar... Misschien dat ze toestemming voor 1 bepaald plekje nog wel willen geven, een deel van het bos mogen sowieso paarden aan de hand door passeren, maar niet stilstaan, maar dat stuk is nog wel toestemming voor te krijgen denk ik
lailapri
Geplaatst: 13-12-13 22:43
xDorientj schreef:
A_man schreef:
Met sneeuw weer een meeting organiseren ??
Leuk idee ! Als dat zo is, doe ik weer mee !
dat wordt heul goed wassen. Anders lijkt evy nog viezer als ze er nu uitziet hihi. Heeft een modderduik genomen op de wei.
ehm opzich is hargen niet ver maar weet niet hoe veel sneeu haar zou liggen als dat er dan ligt. verder hebben we hier weinig. jah wat voor jullie ver is
richting Camperduin bij de heide stukken zou ook wel heel mooi zijn Helaas voor mij iets te ver... Heiloo is trouwens denk ik wel dichterbij dan strand? Maar idd met sneeuw heel lastig... Bergerbos zou ook heel mooi zijn, geen idee of dat voor mij haalbaar is, maar is wel mooi...