Top! Dank je wel!Zo, ik heb eindelijk alle foto's van de vorige meeting af! Nu kan ik me hier op gaan focussen Maar dat is voor morgen hoor
Hoe staat het met de kansen van de reserve modellen? Blijf ik nog steeds reserve?Komen mooie foto's voorbij! Dus het lijkt me leuk als ik nog kans maak.
Ja hoor, nog steeds reserve! Mocht er iemand op de gekozen datum niet kunnen, kan er gewoon een reserve mee.
NatassJa schreef:Ja hoor, nog steeds reserve! Mocht er iemand op de gekozen datum niet kunnen, kan er gewoon een reserve mee.Ik zou graag ook weer mee willen doen..Alleen is het denk dan wel het eerlijkst voor op de reservelijst, haha
Dank je Katja voor de foto's! Sommige vind ik een tikje aan de donkere kant maar er zitten mooie bij, heb even je hele album bekeken Bijvoorbeeld deze is dan weer beter qua licht, niet zo donker. http://i978.photobucket.com/albums/ae26 ... 4ef92f.jpg
Ik weet niet wat ik heb zitten doen, maar helaas had ik veel onscherpe foto's van Lotte... Sorry!De rest staat hier
Jeej, ik kan een avondje doorwerken Niemand om me heen, alleen de laptop!Eerste is: Ga proberen er 2 of 3 af te krijgen vanavond! Ben nogmaals echt super blij met al deze foto's! Mooi in het thema en (bijna) precies wat ik wilde!
Jeetje wat ben je weer snel Erna Zitten mooie foto's tussen!Al mijn foto's komen HIER te staan!Luwaniej is klaar!Nu verder met Simone!