Hoe staat het bij alle fotografen met het inleveren van de foto's?
Bij mij zijn alle modellen klaar. Zal aankomende week nog kijken voor de kleine groepfoto's met de visagisten en modellen bij elkaar.
p.s. Voor nabestellingen doe ik het per e-mail versturen voor een (na mijn idee leuk tarief omdat het een meeting is) Voor meer informatie PB mij gerust
ja ik ben Ingrid. Sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-13 13:39
Pff ik heb al mijn foto's af, maar ze staan op mijn laptop bij mijn ouders.. Dus ik ben nu eindelijk bij m'n ouders, ligt m'n adapter nog in [woonplaats]. Maandag neem ik die laptop mee naar [woonplaats] en dan ga ik ze gelijk uploaden!
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 14-12-13 20:07
Mooi Linda!
Hitime schreef:
Pff ik heb al mijn foto's af, maar ze staan op mijn laptop bij mijn ouders.. Dus ik ben nu eindelijk bij m'n ouders, ligt m'n adapter nog in Rotterdam. Maandag neem ik die laptop mee naar Rotterdam en dan ga ik ze gelijk uploaden!
Je houdt de spanning er goed in.
xWouter
Geplaatst: 22-12-13 18:33
Ik heb helaas nog steeds niet alle email adressen van de modellen.. En wil alles in een keer versturen
AZNLady
Geplaatst: 22-12-13 19:17
Hitime schreef:
Pff ik heb al mijn foto's af, maar ze staan op mijn laptop bij mijn ouders.. Dus ik ben nu eindelijk bij m'n ouders, ligt m'n adapter nog in Rotterdam. Maandag neem ik die laptop mee naar Rotterdam en dan ga ik ze gelijk uploaden!
??
minihvj
Geplaatst: 24-12-13 14:33
xWouter schreef:
Ik heb helaas nog steeds niet alle email adressen van de modellen.. En wil alles in een keer versturen
Van wie heb je de email adressen nog niet? Ik heb mijn email naar een paar gestuurd.
xWouter
Geplaatst: 28-12-13 14:36
minihvj schreef:
xWouter schreef:
Van wie heb je de email adressen nog niet? Ik heb mijn email naar een paar gestuurd.
Die van jou en Amy mis ik nog, als ik deze 2 heb ga ik alles versturen.
Coentjuh
Geplaatst: 29-12-13 17:39
Oeh leuk leuk! Caitlinn en Ruth zijn ons toch ook niet vergeten
AZNLady
Geplaatst: 29-12-13 19:08
Coentjuh schreef:
Oeh leuk leuk! Caitlinn en Ruth zijn ons toch ook niet vergeten
Oh dacht dat ik net een bericht had getypt.. Dan nog maar een keer;
Amy ik heb jou foto's al ongeveer 20x bekeken (stuk of 10 maar) maar er zit er eigenlijk geen tussen die ik goed genoeg vind.. En dat ligt niet aan jou..