Op het internet gaf hij aan 1,5 uur rijden vanaf stal. Dat ik de TomTom instelde op stal was het nog maar 1 uur en 10 minuten. En dan niet verdwalen ben je mooi op tijd
Rogan en ik zijn er helemaal klaar voor! Alleen mijn vervoer staat met pech langs de weg richting stal. Hij moet nog ruim 20 minuten rijden en naar de locatie zal ook ruim een uur zijn. Er wordt nu gewacht op de ANWB maar ik zie het somber in.
Ik heb Nikki ge apped daar had ik het nummer nog van. Cynn heeft PB
We zitten nu heerlijk te genieten van een drankje bij juffrouw Tok.
testebeest
Geplaatst: 06-07-13 15:54
lekker hoor. Mijn mannen staan lekker buiten in hen paddock. Bem heel benieuwd naar de foto's. Vond het super om mee te maken Kids zijn nu lekker met water aan het kliederen en caithlynn slaapt nog steeds niet
Ik ben weer thuis. Ben nu de foto's aan het overzetten.
Het was super gezellig meiden!
piecon
Geplaatst: 06-07-13 16:39
Wij zijn ook weer thuis en de paardjes staan weer weer in de wei. We zijn kapot, maar wel supernieuwsgierig naar de foto's! Bedankt meiden!! Was tof met jullie
ja hoor Connor wou op een gegeven moment naar huis, maar die lag te slapen in de auto helemaal moe. MAar ik moet zeggen ondanks dat hij nogal moeilijk bij vreemden kan zijn vond ik dat hij het super deed. En eachann vond het ook prachtig Caithlynn slaapt eindelijk, half uur liggen brullen net in bed