Gave foto's!Ben hier ook maar even achter de computer gedoken om wat foto's te bekijken Ennuh ik geloof je hoor Annelies
Wij hebben thee gedronken bij de ouders van Lisanne en heb net heel lang en warm gedoucht Rhoda was er ook helemaal klaar mee, die kwam aan op stal en vertrok direct (zonder ons) naar de wei
Er lag trouwens nog een andere borstel ook op het strand zag ik? Een roze, maar dan geen manen, maar een gewone harde borstel?Heeft iemand nog de schep meegenomen? Isis, wil je je moeder nog van harte bedanken voor het meesjouwen van de paaltjes?
minka schreef:Rhoda was er ook helemaal klaar mee, die kwam aan op stal en vertrok direct (zonder ons) naar de wei Djuun ging in een drafje met me mee naar de wei Die was er ook echt helemaal klaar mee, dat rare gedoe
Sieltjuh schreef:Er lag trouwens nog een andere borstel ook op het strand zag ik? Een roze, maar dan geen manen, maar een gewone harde borstel?DIE!!!
Nu pas thuis stonden we nog voor die brug 20 minuten waar er een kanjer van een schip moest passeren Ik ga er zo even een paar bewerken
ik heb het ook niet echt koud gehad hoor, ja op het eind mijn armen een beetje maar viel verder enorm mee.
Ow, dacht dat jullie het over die manenborstel hadden Die gewone borstel lag ergens bij groep 4 zeg maar In de hoek, richting de paalhoofden. Heb er eigenlijk niet aan gedacht om hem op te pakken Solly!!Mooie foto Simoon!
Ik heb niet zoveel foto's gemaakt eigenlijk Heb ook heel veel ter plekke al verwijderd, omdat er dichte ogen op stonden of vreemde momenten..
Ik heb 300 foto's Maar was ook puur mee als hobbyfotograaf, vind het leuk om te doen, maar heb geen super spullen