Wat een prachtige foto's heeft iedereen gemaakt zeg! Ik ben niet eens bijna jarig ofzo, maar ik heb idd ook het idee dat ik allemaal cadeautjes krijg! Ze zijn echt super gaaf! Alle paarden staan er echt op hun best op!
Ze zijn inderdaad heel leuk! Die van Golddigger is ook leuk trouwens!
SSDesign
Geplaatst: 30-09-13 22:17
Wauw er komen echt prachtige foto's voorbij Toevallig ben ik ook net bezig met het uitzoeken van de foto's van Lotje en ben precies bij deze snorkelfoto's haha
Heb van de meeste paarden gelukkig nog wel aardig wat om te bewerken Heb bijna alle foto's gesorteerd, met het bewerken wacht ik nog even tot ik mijn andere klusjes af heb
Als iemand het om wat voor reden dan ook niet eens is met een geplaatste scene o.i.d. geef me dan even een seintje en ik wil best wat websites in het bijschrift zetten, mocht hier behoefte aan zijn.
(is overigens alleen de ochtendgroep, want in de middag was ik niet aanwezig )
Hahahaha leuk filmpje Vooral dat stukje waarbij Ivonka net een foto wil maken van een galopperende Skeeto en er op eens een 'grappig' jongetje voor haar neus gaat staan (2 minuut 23 ongeveer)
kan zijn... zit je op een mobiele telefoon? Op de computer doet hij het wel. Een van de dingetjes die ik voor lief te nemen heb omdat ik geen rechtenvrije muziek gebruik. Dat én extra reclames, maargoed dat heb ik er best voor over haha