Begrijpelijk hoor en heel jammer zo op je verjaardag. In ieder geval een hele leuke dag gewenst morgen!
_Chip
Geplaatst: 07-09-13 10:26
Heel erg jammer maar ik denk dat je er goed aan doet.
Hele fijne verjaardag morgen! Maak er ondanks het weer een leuke dag van!
Fransje_70
Geplaatst: 07-09-13 10:27
Heel zonde, maar had er rekening mee gehouden.
Kan er misschien een lijstje komen met mensen die nog op korte termijn zouden kunnen op dezelfde plek? Ik vind het ook voor 1,2 of 3 fotografen de moeite waard om te komen met mijn paard Ik kan 15 sep, 21 sep. Een mini- meeting voor wie wil, met een stuk of 4 5 paarden voor wie kan?
Cynn een fijne verjaardag morgen! En ook bedankt voor al het werk wat je er al in hebt gestoken.
Super jammer! Maar zeker goeie keus! Is niet zo leuk oom een fotoshoot te houden in de stortregen natuurlijk!
Hele fijne verjaardag alvast! (eigenlijk nu al haha )
Had me er erg op verheugd haha zou t wel heel leuk vinden als de meeting word verzet ja ! Alsdan is het denk ik een slim idee om het sowieso op en zondsg te doen en njet op zaterdag ivm op korte termijn afzeggen werk ensoo En hopelijk kan dan ook iedereen ! Zal wel heel toevallig zijn haha
Tja, die ene paar minuten zon stond niet in de voorspelling en het heeft grotendeels aan één stuk door geregend..
Kan er niks anders van maken.
Anoli
Geplaatst: 08-09-13 13:07
Nu net zon idd, maar daarvoor alleen maar regen... Ik had er nu ook niet willen staan hoor cyn... alles is zeiknat... je word zelf ook zeiknat. en wie weet wat voor een buien er nog komen...
Ik meld me hier zelf nog even. Cyn ik hoop dat je tóch een fijne verjaardag hebt gehad ondanks het weer en ondanks dat de meeting niet door ging .
Ik had me idd (laat ) afgemeld bij Cyn. Ik ben absoluut niet iemand die afspraken niet na komt en vond het dus ook vreselijk om me zo laat af te (moeten) melden. Zeker omdat ik zo trots was dat mijn bonte uitgekozen was door zoveel fotograven.
Ik heb, wegens omstandigheden, besloten mijn haflinger te verkopen. Dit gaat op zeer korte termijn gebeuren en dus heb ik besloten de laatste dagen zoveel mogelijk met hem door te brengen en foto's te maken van hem (helaas door het slechte weer is dat tot op heden nog niet gelukt). Anyway, nu ging de meeting uiteindelijk toch niet door maar dat doet niets af aan het feit dat ik me flink l*llig voelde toen ik me afmeldde.
Cyn, nogmaals bedankt voor de enhorme inzet voor de organisatie!