Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mondy_ schreef:Even tussendoor, dat oranje touwhalster. Waar haal je die ? Ben gek op oranje en vind dat een hele mooie
callychanel schreef:Ik heb eventuele hele gave Westernshowhoofdstellen maat full.
En een licht bruine leren halster. En zwart leren halster met gouden studs en donker bruin Western showhalster met zilver. Ohja en een zwart schokemule hoofdstel maat full.
Kan eventueel ook wel wat meenemen.
Jasmijn. Ik heb eventueel 2 Western showblankets liggen. Een licht blauwe en licht groene. Zouden ook pp een pony moeten passen.
Als er nog meer liefhebbers zijn! Heb genoeg liggen!
Citaat:Echt balen want het was echt een unieke kans voor mij. Mochten jullie nog ooit iets zoeken, bij mijn stal in Eerde ligt ook een heel mooi bos. Dat is misschien iets voor in de herfst? Ik kan dus minimaal 2 paarden al beschikbaar stellen. Hopelijk kan je iemand anders blij maken met mijn plekje.
Jikkeee schreef:De lijst gelieve nu laten zoals het is. Wil je je aanmelden/afmelden dit even melden bij Jikke of Jasmijn. Dan zetten wij jou erbij
Modellen;
1.JasmijnJoy | Jasmijn | Avanti&Katinka (komen als 1 model.) | Welsh Mountain | katinka avanti
2. Rogan |Blingh| foto
3. _Mondy_ | Cynthia | Jolly Joker | Few spot appaloosa Klik Klik
4. _Femkee | Femke | Mission | Nrps Mission Mission 2
5. Bora | Jolanda | Donna| arabofries klik klik
6. Ashley5760 | wondersteen | KWPN | Z1(evt met S&T) | klik
7. Lodewijk | groninger | ruin,17 jaar. Klik
8. Twilight | groninger | ruin, 3 jaar. Klik
Reserve;
1. Luna2006 | Sara | Luna | Shetlander. Klik Klik
2. KiimSharon | Kim Wijnen | Luigiano Z| Zangersheide | Klik Klik
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site
2. Deviltjh | Ylvy | Site
3. Cowboyinneke site
4. Callychanel | site
5. Erik
6. jeroen (Tot nu toe alleen voor de ochtendgroep.Dus als er iemand is met een extra camera)
7. saskiakefie |Saskia| Site |
8. ....
Reserve;
1. Olina | kan in nood, liever niet.
2.
_Mondy_ schreef:Oh ja voor ik het vergeet : Joker heeft achter sliding ijzers dus als hij heel erg heet is laat ik m liever niet los maar hou m aan de lange lijn, is dat voor de fotografen een probleem ?
Miss is het niet nodig, maar liever voor de zekerheid mee dan dat t fout gaat.
Jikkeee schreef:De lijst gelieve nu laten zoals het is. Wil je je aanmelden/afmelden dit even melden bij Jikke of Jasmijn. Dan zetten wij jou erbij
Modellen;
1.JasmijnJoy | Jasmijn | Avanti&Katinka (komen als 1 model.) | Welsh Mountain | katinka avanti
2. Rogan |Blingh| foto
3. _Mondy_ | Cynthia | Jolly Joker | Few spot appaloosa Klik Klik
4. _Femkee | Femke | Mission | Nrps Mission Mission 2
5. Bora | Jolanda | Donna| arabofries klik klik
6. Ashley5760 | wondersteen | KWPN | Z1(evt met S&T) | klik
7. Lodewijk | groninger | ruin,17 jaar. Klik
8. Luna2006 | Sara | Luna | Shetlander. Klik Klik
Reserve;
1. KiimSharon | Kim Wijnen | Luigiano Z| Zangersheide | Klik Klik
Fotografen;
1. Jikkeee | Jikke | Site
2. Deviltjh | Ylvy | Site
3. Cowboyinneke site
4. Callychanel | site
5. Erik
6. jeroen (Tot nu toe alleen voor de ochtendgroep.Dus als er iemand is met een extra camera)
7. saskiakefie |Saskia| Site |
8. ....
Reserve;
1.
2.