Ik ga ook pas maandag beginnen, heb er ook zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
babli schreef:Jikkeee schreef:Ik wilde ZO graag slapen, stuiter ik mee met Masters Of Hardcore. Dankjewel brabanthallen :'(
Haha altijd leuk
. Nee maar dit is nu het 2e weekeind. Vorig weekeind A State Of Trance, met Armin van Buuren. Toen was ik om 5 uur op dus daar sliep ik doorheen, maar de buren hadden er zoooveel last van gehad... 
Citaat:. Nee maar dit is nu het 2e weekeind. Vorig weekeind A State Of Trance, met Armin van Buuren. Toen was ik om 5 uur op dus daar sliep ik doorheen, maar de buren hadden er zoooveel last van gehad...
sologirl schreef:Zo dan Jikkeee! Party hardy daar in Brabant hahaha
. babli schreef:Citaat:
Ja niet zo gek! Dat je dat zo goed hoort daar zeg!
Kun je wel wakker blijven bij het bewerken haha
. Ook al wil ik slapen want heb morgen weer een meeting. Achjaaaa, maandag slapen

. Zal het er morgen ook weer heeeeerlijk fris ruiken op het station, of zelfs bij mensen die nog helemaal strak staan van de troep in de trein zitten. Jummieeeh...
. M'n ma heeft namelijk besloten dat ze ook nog eens JB gaat zitten kijken, en daaronder de dreun van MOH.. Nee niet echt tof 
lovelanga schreef:Ben net een kwartiertje thuis
Seni schreef:Ik ben ze nu aan het bekijken, ik heb blijkbaar alles dubbel gschoten in RAW en JPEG, dat verklaard de vele gb's die ik vol het geschoten haha
Helaas nog niet echt tevreden over de foto's....
Nu helaas werken, maar ik hoop vanavond minstens één te laten zien.. Met wie zal ik beginnennnn