Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Ok niet iedereen gelijk boos worden, maar hier moet ik toch echt even wat over zeggen.
Ik vind het erg jammer dat er op het laatste moment zoveel afmeldingen zijn van zowel fotografen als modellen. De TS doet hard haar best om mooie locaties te vinden, goede meetings te organiseren en er voor te zorgen dat het een win-win situatie is voor iedereen.
Dan lijkt mij dat wij daar als minste toch wel voor kunnen zorgen dat een afspraak die je maakt in dit topic (dus komen als fotograaf of als model) voor laat gaan op andere dingen die later pas voorbij komen.
Nogmaals het gaat hier mij er hier niet om om bokkers persoonlijk aan te spreken op afmelding of in een kwaad daglicht te stellen, maar ik stoor mij in het algemeen aan de afzeggingen in dit topic en in al die andere fotomeetingtopics. Er staat in het subforum van de fotomeetings een bericht van een mod, hierbij staat ook een link naar een topic met een aantal fatsoensregels/richtlijnen... ik zou zeggen lees dat nog eens door als je niet weet wat er "normaal" is bij fotomeetings...